برنامهریزی دقیق و استراتژیک برای ورود به بازارهای بینالمللی ضروری است
اقتصادی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - به گزارش میمتالز، پنل تخصصی رویکرد صادراتی شرکت فولاد مبارکه با توجه به طرحهای توسعه در حاشیه هفتمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2025) برگزار شد.
علیرضا منصوری، مدیر صادرات فولاد مبارکه در این پنل به تشریح برنامهریزیهای آینده این شرکت پرداخت و گفت: طرحهای توسعه فولاد مبارکه همسو با برنامههای توسعهای کشور و چشماندازهای تعیینشده توسط سازمان ایمیدرو طراحی شده است.
وی افزود: ما بازارهای هدف را مورد مطالعه قرار دادهایم و امیدواریم با بهرهبرداری از طرحهای توسعه، حضور مؤثری در بازارهای صادراتی داشته باشیم.
منصوری تأکید کرد: تمرکز اصلی فولاد مبارکه بر روی کشورهای همسایه خواهد بود، چرا که این کشورها دارای مزیت رقابتی برای حضور در بازار هستند.
وی اضافه کرد: این شرکت به بررسی بازارهای دیگر نیز پرداخته و به دنبال فرصتهای جدید خواهد بود.
مدیر صادرات فولاد مبارکه همچنین به چالشهای موجود در بازارهای بینالمللی اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشورها تولیدکننده فولاد هستند و انواع تعرفههای حفاظتی را اعمال میکنند. بنابراین، برنامهریزی دقیق و استراتژیک برای ورود به این بازارها ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: برند فولاد مبارکه به عنوان یک نام شناختهشده در صنعت فولاد جهانی، میتواند در صورت فراهم بودن شرایط ژئوپولیتیک و سیاسی، به جذب خریداران بینالمللی کمک کند.
منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین
-
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۳:۳۷
-
۸ بازديد
-

-
پیام سپاهان
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/961225/