پیام سپاهان

آخرين مطالب

معرفی هتل های اصفهان از 5 ستاره تا 3 ستاره اجتماعی

معرفی هتل های اصفهان از 5 ستاره تا 3 ستاره
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان مملو از هتل‌های جذاب و متنوعی است که با ارائه امکانات رفاهی مناسب آسایش مهمانان را فراهم می‌کنند.
از لوکس‌ترین هتل‌ در اصفهان می‌توان به هتل پارسیان کوثر، هتل چهارباغ و هتل عباسی اشاره کرد که دارای امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی هستند. از دیگر هتل ‌های اصفهان که امکانات رفاهی مناسبی دارند، می‌توان به هتل‌های چهارستاره مانند هتل پیروزی اصفهان و هتل عالی قاپو اشاره کرد.
هتل سه ستاره اصفهان اصفهان و... هم گزینه‌های مناسبی برای اقامت در این شهر هستند.
هتل های 5 ستاره اصفهان در هتل های 5 ستاره اصفهان بهترین امکانات و تجهیزات برای آسایش مهمانان وجود دارد که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند. تعدادی از بهترین هتل ‌های اصفهان عبارتند از:
هتل پارسیان کوثر اصفهان هتل پارسیان کوثر در حاشیه رودخانه زاینده رود ساخته شده و از سال 1347 فعالیت می‌کند.‌ این هتل در سال 1383 جهت بهبود و ارتقای خدمات کمی و کیفی مورد بازسازی قرار گرفت و مدتی بعد مجددا 40 اتاق جدید هم به آن اضافه ‌شد. در حال حاضر این هتل دارای 225 اتاق است که در 7 طبقه جای گرفته‌اند. در اتاق‌های هتل کوثر امکاناتی مانند مبلمان، یخچال، دراور، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی جهت آسایش مهمانان تعبیه شده است‌. در این هتل انواع رستوران‌های سنتی و مدرن خدمات بی‌نظیری به مهمانان ارائه می‌دهند. شما می‌توانید طعم انواع غذاهای ایرانی و ایتالیایی را در رستوران هتل پارسیان کوثر اصفهان بچشید. از امکانات تفریحی هتل پارسیان کوثر می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و... اشاره کرد.
آدرس: اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی و سه پل هتل عباسی اصفهان هتل 5 ستره عباسی اصفهان با قدمت 300 ساله یکی از مجلل‌ترین هتل ‌های اصفهان است که در چهارباغ عباسی شهر اصفهان قرار دارد. جالب است بدانید بنای این هتل در سال 1106 به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده و به دلیل بازسازی‌ که در سال 1351 انجام شد، امروزه یکی از مجهزترین هتل ‌های اصفهان محسوب می‌شود. این هتل جذاب دارای 225 واحد اقامتی در 3 طبقه است و انواع رستوران و کافه سنتی آن گنجایشی برای 1500 نفر دارند. هتل عباسی معماری جذابی دارد که در نگاه اول مهمانان را مجذوب خود می‌کند. از امکانات رفاهی آن می‌توان به مرکز خرید، کافی‌شاپ، رستوران بام، سونا، استخر، جکوزی، ماساژ و لاندری اشاره کرد. هتل عباسی با جاذبه‌های گردشگری و دیدنی مانند سی‌وسه‌پل، کاخ هشت بهشت و میدان نقش جهان فاصله کمی دارد.
آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش) هتل های 4 ستاره اصفهان هتل های 4 ستاره اصفهان می‌توانند اقامتی لوکس و در عین حال به صرفه را به شما هدیه دهند. تعدادی از هتل‌های 4 ستاره اصفهان که برای اقامت در این شهر مناسب هستند عبارتند از:
هتل پیروزی اصفهان هتل پیروزی (داریوش سابق) از دیگر هتل‌های مجلل و مناسب برای اقامت در اصفهان است. این هتل در سال 1354راه‌اندازی شده و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. وجود امکاناتی مانند روم سرویس، یخچال، دراور و سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌های این هتل و دسترسی آسان به جاذبه‌هایی مانند باغ و عمارت چهل‌ستون، موزه‌های هنری و بازار هنر اصفهان از مزایای برجسته اقامت در این هتل هستند. هتل پیروزی اصفهان در حاشیه چهارباغ کهن قرار گرفته و مهمانان می‌توانند با طی مسافت اندکی به سی و سه پل و پل خواجو برسند. این هتل با قدمت بیش از 40 سال و ارائه امکاناتی همچون جکوزی، گیم‌نت، کافی‌نت، آرایشگاه، گشت نیم‌روزی و ترانسفربرگشت با هزینه یکی از بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید.
آدرس: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین

پیام سپاهان

هتل عالی قاپو اصفهان هتل عالی‌قاپو اصفهان واقع در خیابان شمس‌آبادی با 106 واحد اقامتی یکی از بهترین هتل ‌های اصفهان است. این هتل به دلیل داشتن امکانات رفاهی مناسب و نزدیکی به جاذبه‌هایی مانند سی و سه پل، میدان نقش جهان و کاخ‌های سنتی توجه مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. از امکانات این هتل 4 طبقه می‌توان به رستوران، پارکینگ، کافی‌شاپ، جکوزی، تاکسی سرویس و لاندری اشاره کرد. در رستوران این هتل می‌توانید انواع کباب، ماهی، میگو، خورشت، ترشی، سالاد، سوپ، ژله و... میل کنید. این هتل دارای یک رستوران ایتالیایی نیز است که در آن انواع ساندویچ مانند همبرگر و چیزبرگر، انواع استیک، پیتزا، پاستا و... سرو می‌شود. لازم به ذکر است که با استفاده از بوفه صبحانه این رستوران می‌توانید انواع آب‌میوه، انواع مربا، املت و... را میل کنید.
آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان کووالالامپور، خیابان چهارباغ عباسی، سمت راست هتل های 3 ستاره اصفهان اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستید و می‌خواهید در هتلی با امکاناتی مناسب اقامت یابید، هتل های 3 ستاره اصفهان بهترین این شهر برای شما هستند. بهترین هتل‌های 3 ستاره اصفهان عبارتند از:
هتل اصفهان اصفهان هتل اصفهان اصفهان، هتلی 3 ستاره و مناسب است که در فاصله صدمتری زاینده ‌رود قرار دارد. این هتل در سال 1355 راه‌اندازی شده و در سال 1402 به منظور ارتقای کیفیت خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفته است. اتاق دو تخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت چهارنفره تعدادی از واحدهای اقامتی این هتل هستند. هتل اصفهان اصفهان دارای 4 طبقه است که 102 اتاق مجهز را در خود جای داده‌اند. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به صرافی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، اتاق چمدان، چایخانه سنتی و تاکسی سرویس اشاره کرد.
آدرس: اصفهان، خیابان مطهری، جنب بیمارستان شهید بهشتی، کوچه بنفشه هتل شیخ بهایی اصفهان هتل شیخ بهایی در سال 1388 راه‌اندازی شده و دارای 52 اتاق در 7 طبقه است. این هتل با معماری مدرن و مطابق با ساختارهای استاندارد هتلی ساخته شده و به جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان بسیار نزدیک است. از امکانات هتل شیخ بهایی می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران بام، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری و لاندری اشاره کرد. از دیگر هتل‌ های اصفهان که شباهت زیادی به این هتل دارند، می‌توان به هتل جلفا اصفهان اشاره کرد.
آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، انتهای کوچه شماره 23 سخن پایانی اصفهان به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان و جذب گردشگران از سراسر دنیا، دارای هتل‌های مجلل و مناسبی برای تامین آسایش مسافران است‌. هتل پارسیان کوثر، هتل عباسی، هتل کاخ عالی قاپو، هتل پیروزی و هتل اصفهان اصفهان تعدادی از این هتل‌ها هستند. هتل‌های 5 ستاره و مجلل مانند هتل عباسی دارای امکانات بیشتری نسبت به هتل‌های 4 ستاره هستند؛ ولی این به معنی بی‌کیفیت بودن دیگر هتل‌ها نیست. لازم به ذکر است که حتی در هتل 3 ستاره اصفهان اصفهان نیز امکانات مناسبی مانند کافی‌شاپ، چایخانه، تاکسی سرویس و... وجود دارد.
کد خبر 798789

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/895971/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

انتصاب «رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شورای راهبری توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران»

عیادت سرپرست بنیادشهید تهران بزرگ از جانبازان و فرزند شهید بستری در بیمارستان

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «دروگر نیت» و «فرخی» دیدار کرد

تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با کانون وکلا گره مشکلات ایثارگران را باز می‌کند

آغازِ لیگ برتر بسکتبال بدون حضور تیم های صاحب نام

ایرج طهماسب، علیرضا خمسه و مستانه مهاجر در جشنواره حاضر شدند

قیمت بلیط اتوبوس تهران اصفهان امروز چهارشنبه 18 مهر 1403

کیفیت هوای 2 شهر اصفهان در شرایط قرمز قرار گرفت

معرفی افراد برتر مسابقات دارت رسانه آقایان استان اصفهان

زاینده رود؛ داستان یک رودخانه‌ از نفس‌افتاده

همایش تجلیل از موکبداران نمونه کشور برگزار شد

کاش بازار بورس روی خوش نشان می‌داد

واردات برنج صدای مجلسی‌ها را درآورد/ درخواست از عارف

درخشش کرمان در مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان

هیئت مدیره جدید هرمز معرفی شد

شرایط جوی پایدار تا اوایل هفته آینده در اصفهان حاکم است

اعلام نرخ جدید کارشناسی خودرو ؛ افزایش نرخ

وزارت کشور 10 اتوبوس خریداری شده شهرداری شاهین شهر را تحویل دهد

تیم 13 نفره رومیکا از کاشان تا مشهد را رکاب می‌زنند

حداقل دمای هوا در جنوب آذربایجان‌غربی به سه درجه بالای صفر رسید

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان ارسال فوری

10 هزار تن تخم مرغ در کاشان تولید شد

اجتماع 5 هزار نفری دانش آموزان در حمایت از کودکان مظلوم غزه و لبنان برگزار شد

تشدید سامانه بارشی تا هفته بعد/ برف و کولاک از راه رسید

بازخوانی جالب دیالوگ آقا مجید شما ترقی می‌کنید توسط پسر مجید «قصه‌های مجید» + فیلم

بورس گرفتار سیاست‌های بنیادین است

برداشت چین دوم حنا در دلگان، قطب حنای سیستان و بلوچستان

پرهیز از معاملات هیجانی

مخاطبان کودک جشنواره فیلم اصفهان: از «میرو» یاد گرفتیم که ناامید نشویم+ فیلم

طراحی بوم تور خلاق گردشگری در جهاددانشگاهی اصفهان

فولادینفو: فرآیند خرید محصول از فولاد مبارکه از طریق بورس کالا

معرفی هتل های اصفهان از 5 ستاره تا 3 ستاره

باهوش ترین گاو جهان در ایران با شغلی ویژه +فیلم / رونق گردشگری در منطقه

آخرین فرصت شرکت در مزایده 6 هزار میلیارد تومانی املاک و مستغلات تملیکی

فرونشست به مناطق مسکونی اصفهان رسیده؛ متولی این پدیده کیست؟

اهمیت تسهیل فرآیند های اداری و کاهش بروکراسی در رشد اقتصادی| سهم نصف جهان از GDP

عکس/ نمایی تکان دهنده و دردناک از پل خواجو و زاینده رود

اختصاص 3 میلیاردی برای مرمت مسجد تاریخی پرزله ابیانه

تذکر نماینده لنجان درباره وضعیت کارخانه ذوب آهن اصفهان

صادرات خرما به 330 میلیون دلار رسید

باغ ایرانی؛ نمادی زمینی از بهشت وعده داده شده در کتب مقدس

تذکر نماینده مجلس درباره وضعیت کارخانه ذوب آهن اصفهان

ما «زاینده‌رود» را زنده می‌خواهیم

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد در مسابقات ملی بتن

چهل و پنجمین خانه ورزش روستایی کاشان افتتاح شد

اختلافات حقوقی ساکنان 3 روستا با معدن داران علت ورودی زیاد پرونده ها به حوزه قضایی فاریاب

بورس تهران تغییر روند داد؟

بورس نفس می‌گیرد؟| حمایت های آرام از سهام های شاخص ساز

ضرورت توجه به مسائل رفاهی و تکریم ارباب رجوع در پزشکی قانونی