پیام سپاهان

آخرين مطالب

شهرآورد هفتاد و پنجم و تقابل سنتی سبز و زرد اجتماعی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر امروز از ساعت 19، شهرآورد هفتاد و پنجم اصفهان در چارچوب دیداری از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بین تیم های ذوب آهن و سپاهان در شرایطی در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد که سپاهان با 12 امتیاز پیشتاز رقابت ها و ذوب آهن با شکست تراکتور و متوقف کردن پرسپولیس با 4 بازی و 6 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.
باتوجه به بدون شکست بودن هر 2 تیم ذوب آهن و سپاهان تا اینجای لیگ برتر، انتظار می رود در بازی امشب اجرای برنامه های تاکتیکی متنوعی از طرف 2 سرمربی به بازیکنان محول شود و بر همین اساس می توان انتظار داشت که هواداران، عصر امروز شاهد بازی زیبایی باشند.
ذوب آهن و سپاهان تاکنون 74 مرتبه در دیدارهای جام تخت جمشید، جام آزادگان، جام حذفی و لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که 29 بار سپاهان و 19 مرتبه ذوب‌آهن موفق به شکست همشهری خود شده اند و 26 دیدار نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.
تاکنون 151 گل در 74 شهرآورد رسمی بین تیم های سپاهان و ذوب آهن به ثمر رسیده است که سهم سپاهان 86 گل و ذوب‌آهن 65 گل بوده است که 98 گل از این تعداد مربوط به رقابت های 2 تیم در لیگ برتر است و احتمال دارد در دیدار امشب گل های این 2 تیم در لیگ برتر به عدد 100 برسد.
نکته جالب توجه دیگر در تقابل‌های اخیر 2 تیم اینکه سپاهان در سه بازی قبلی برابر ذوب‌آهن به پیروزی رسیده است، اما از آخرین برد ذوب‌آهن مقابل سپاهان نزدیک به سه سال می‌گذرد. ذوب‌آهن آخرین بار در بازی دور رفت 2 فصل پیش در فولادشهر با تک‌گل سجاد دانایی موفق به شکست سپاهان شد.
آمار حکایت از پیشتازی سپاهان در دیدارهای شهرآورد بخصوص در رقابت های لیگ دارد. از مجموع 74 رویارویی 2 تیم، 46 بازی مربوط به رقابت‌های لیگ برتر است که از این تعداد سپاهان 22 برد و ذوب‌آهن 12 برد را بنام خود ثبت کرده اند و 12 بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

پیام سپاهان

وضعیت سپاهان در آستانه شهرآورد اصفهان
سپاهان که هم اکنون با چهار بازی و 12 امتیاز در جایگاه نخست جدول لیگ برتر قرار دارد و میهمان شهرآورد هفتاد و پنجم است پس از شکست تلخ آسیایی، بدنبال حفظ نوار پیروزی ها در لیگ برتر است و برد در بازی امروز می تواند در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا برای انی تیم بسیار روحیه بخش باشد، بویژه آن که از نظر آماری عملکرد بهتری در شهرآوردهای اصفهان به نسبت ذوب آهن داشته است.
سپاهان که یک بازی کمتر از ملوان، تیم دوم لیگ انجام داده و چهار امتیاز نیز بیش از پرسپولیس، تیم سوم لیگ اندوخته است به لطف پیروزی ذوب آهن مقابل تراکتور توانسته صدر نشینی خود را تثبیت کند ولی برای خروج از بحران باخت مقابل الوحدات اردن در لیگ قهرمانان آسیا بیش از هر زمان دیگر به برد در شهرآورد اصفهان نیازمند است.
یکی از مهمترین نقاط امید سپاهان در دیدار امروز، عملکرد خوب مورایس مقابل ذوب‌آهن است، بطوریکه این سرمربی پرتغالی مقابل سبزپوشان شکست‌ناپذیر بوده و در مجموع چهار دیدار خود مقابل گاندوها سه برد و یک مساوی بدست آورده است و در سه بازی آخر برابر ذوب‌آهن به پیروزی رسیده است.

پیام سپاهان

وضعیت ذوب آهن در آستانه شهرآورد اصفهان
ذوب‌آهن درحالی امشب پس از مدت‌ها در ورزشگاه فولادشهر از تیمی میزبانی خواهد کرد که در چهار بازی ابتدای فصل جدید را در ورزشگاه خانگی خود بازی نکرده و بر اساس صحبت‌های پیش از بازی محمد ربیعی، سرمربی سبزپوشان، این تیم در 2 ماه گذشته تنها یک جلسه توانسته در ورزشگاه خانگی تمرین کند که کیفیت چمن نیز مطلوب نبوده است.
ذوب‌آهن در چهار هفته نخست لیگ امسال، سه بازی بیرون از خانه مقابل پرسپولیس، خیبر و تراکتور انجام داد و تنها بازی خانگی این تیم مقابل هوادار نیز به‌خاطر حضور تیم ملی در اصفهان و بازی با قرقیزستان در فولادشهر، در مشهذ انجام شد.
ذوبی‌ها هرچند این فصل را با از دست دادن چند مهره کلیدی آغاز کردند ولی در مجموع نمایش قابل‌قبول و روند روبه رشدی در هفته های ابتدایی لیگ‌برتر از خود نشان دادند و شاگردان ربیعی پس از سه تساوی متوالی برابر پرسپولیس، هوادار و خیبر هفته گذشته تراکتور مدعی را در تبریز شکست دادند و حالا انگیزه ویژه‌ای برای دست کم بدست آوردن یک امتیاز از همشهری خود دارند.
ذوبی ها با توجه به برد هفته گذشته مقابل تراکتور از نظر شرایط روحی در وضعیت بهتری نسبت به زردپوشانی قرار دارند که با ارایه یک نمایش نا امیدکننده‌ در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، 2 بر یک مغلوب الوحدات اردن شدند و امیدوارند با پیروزی بر رقیب سنتی، خود را به بالاهای جدول نزدیک کنند.

پیام سپاهان

سهم صندلی های ورزشگاه فولادشهر برای شهرآورد فوتبال اصفهان
شب گذشته (شنبه) جلسه هماهنگی دیدار ذوب‌آهن و سپاهان برگزار شد و مقرر شد بر اساس تصمیم شورای تامین استان اصفهان تنها 70 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر بلیت‌فروشی شود که با توجه به ظرفیت حدود 13 هزار نفری ورزشگاه خانگی ذوب آهن، حدود 9 هزار نفر می‌شود.
با تصمیم باشگاه ذوب‌آهن و بر اساس قوانین فقط، 10 درصد از ظرفیت تایید شده سکوهای ورزشگاه فولادشهر که حدود 900 نفر می شود در چهار جایگاه در اختیار هواداران سپاهان قرار خواهد گرفت و بیشتر از این تعداد از تماشاگران تیم میهمان حق حضور در ورزشگاه را ندارند و مابقی به طرفداران ذوب آهن تخصیص داده خواهد شد.

پیام سپاهان

باید تا انتهای بازی امشب به انتظار نشست و دید آیا ربیعی می تواند نوار پیروزی های سپاهان در لیگ برتر را پاره کند و یا مورایس در پنجمین تقابل خود با ذوب‌آهن رکورد های قبلی خود را تثبیت خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، شهرآورد هفتاد و پنجم فوتبال اصفهان، عصر فردا (یکشنبه) از ساعت 19 در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.
هم اکنون سپاهان و ذوب آهن هر 2 با چهار بازی و با کسب امتیازات 12 و 6 به ترتیب در رده ها اول و هفتم جدول رقابت ها قرار دارند.

پیام سپاهان

استان‌ها اصفهان 0 نفر

پیام سپاهان

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/889245/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مسابقه کتابخوانی «شهریاران» برگزار می‌شود

شهدای دفاع مقدس نگین‌های درخشان بر تارک تاریخ مازندران

عیادت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از والدین شهدا و جانبازان

ایلام همچنان دژ مستحکم نظام و انقلاب است

زنگ ایثار توسط رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نواخته شد

سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی زنگ شروع مدارس شاهد را به صدا درآورد

میانگین دما در مهاباد 2.2 درجه نسبت به نرمال افزایش یافت

ترکیب سپاهان برابر ذوب‌آهن اصفهان (احتمالی)

بیش از 1500 هکتار زمین به محدوده شهری استان اصفهان الحاق می‌شود

17 هزار دانش‌آموز گلپایگانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

اصفهان، نصف‌جهان هنر، دانش و توانمندی است

زنگ مهر و مقاومت در اصفهان نواخته شد

اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی به طراوت باران در اصفهان

کنگره بین‌المللی نهج البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود

تقویت روحیه دین‌مداری دانش آموزان در اولویت قرار گیرد

زنگ مهر و مقاومت با حضور استاندار اصفهان نواخته شد

نزول سالیانه و ناتوانی سازمان لیگ!

80 درصد از پیاده‌روهای اصفهان بهسازی شد

هفته گذشته در جلسات کمیسیون‌های شورای شهر اصفهان چه گذشت؟

هوای سالم، سوغات پاییز به اصفهان

فیلم | زنگ آغاز سال جدید تحصیلی در گلپایگان

دشمنان درصدد دور نگه داشتن نسل جوان ما از مسیر تعالی هستند

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس مهاباد

دشمنان در صدد دور نگه داشتن نسل جوان ما از مسیر تعالی هستند

مهمانی 5 ماهه فاضلاب در منازل اصفهان/سلامتی 400 خانواده درخطر است

شهرآورد هفتاد و پنجم و تقابل سنتی سبز و زرد

آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه های استان اصفهان

همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه مهر کاشان کمک کنند

پرداخت بیش از 8 میلیارد تسهیلات به گلخانه‌داران «بهاری»

معلمان و دانش‌آموزان در جایگاه حساس و سرنوشت‌سازی قرار دارند

دانش آموزان آینده داران کشور هستند/ مدرسه بستری برای تقویت اراده

محیط‌ زیست کرمان مصدومیت محیط‌بانان در کوهپایه را تکذیب کرد

طرح «مسجد سینما» در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان است

پیامک‌های جدید شهرداری اصفهان ناشی از خطای سامانه بوده است

استاندار اصفهان با نواختن«زنگ مهر و مقاومت» عنوان کرد: جایگاه امروز معلمان و دانش‌آموزان بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است

سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌های استان اصفهان آغاز شد

حضور سگ‌های ولگرد به‌دلیل شرایط اقلیمی و کالبدی محلات شهر است

درخشش فیلمساز مراغه‌ای در جشنواره فرهنگی هنری امید فردا

بیست‌وسومین دو‌هفته‌نامه «گرای انقلاب اصفهان» منتشر شد

افزایش میانگین دمای هوا نسبت به نرمال در مهاباد

استاندار اصفهان : جایگاه امروز معلمان و دانش‌آموزان بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است

نقشه راه همکاری میان اصفهان و جمهوری تاتارستان روسیه تنظیم شد

نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت در شهیدستان ایران

تردد در خیابان‌های کلانشهر اصفهان 20 درصد افزایش یافت

دمای اولین روز پاییز در اصفهان تا 3 درجه افزایش دارد

رژه ادوات کشاورزی در روستای حسن آباد تکاب

تکابی در هیأت تنیس‌روی میز اصفهان ماندگار شد

کتابی درباره «واپسین امپراتور پاگان روم»

شعرخوانی زیبا از رشید کاکاوند

تیزر رسمی اپل واچ سری 10