تقویت روحیه یادگیری در میان مدیران آموزشوپرورش، پیشنیاز تغییر در نظام تعلیم و تربیت است
فرهنگی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی رؤسا و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق 41گانه استان گفت: تغییر در نظام تعلیم و تربیت باید با خودارزیابی و تقویت روحیه یادگیری در مدیران آغاز شود.
به گزارش ادارۀ اطلاعرسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشوپرورش استان اصفهان، محمدرضا نظریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت حادثه ناگوار اسکله شهید رجایی، با اشاره به اهمیت فرصتهای مدیریتی اظهار داشت: در مسیر تغییر، ابتدا باید وضعیت فعلی خود و سازمانمان را به درستی ارزیابی کنیم و با باور به لزوم رشد و یادگیری مداوم، زمینهساز تحولات مثبت باشیم.
وی با بیان اینکه تغییر موفق نیازمند خودشناسی، انگیزه و برنامهریزی منسجم است، افزود: نقش مدیران در توسعه آگاهی، تقویت باور به تغییر در زیرمجموعهها و ارتقای دانش و مهارتهای نیروی انسانی، اساسی و تعیینکننده است.
نظریان تصریح کرد: مدیری که خود را بینیاز از یادگیری بداند، در مسیر تغییر متوقف خواهد شد؛ ما باید روحیهی یادگیرندهی مادامالعمر را در خود حفظ کنیم و با نگاهی نو و تحلیلی، مسیر پیشرفت را هموار سازیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر ضرورت برنامهریزی راهبردی در شرایط دشوار خاطرنشان کرد: آیندهی روشن نظام تعلیم و تربیت اتفاقی نیست، بلکه حاصل اندیشه، همت و تدبیر مدیران است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/960873/