پیام سپاهان

آخرين مطالب

بخشی: پیگیری برای رفع مشکلات مردم اصفهان پیرامون حوزه نهضت ملی مسکن/ سیاوشی: موانع تکمیل باند دوم جاده داران-الیگودرز برداشته شد/ قاسمی: رایزنی برای رفع مشکلات مراکز آموزشی شهرضا و دهاقان اجتماعی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - خبرگزاری آریا - اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس، به تشریح بخشی از اقدامات نظارتی خود در سرکشی اخیر به حوزه های انتخابیه پرداختند.
به گزارش خبرگزاری آریا، اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در سرکشی به حوزه انتخابیه، به صورت گسترده ضمن بازدید و بررسی مشکلات استان، نشست‌هایی را با مسئولان مربوطه به منظور حل مشکلات این منطقه برگزار کردند.
پیگیری برای حل اختلافات قانونی بین کشاورزان ناژوان و سازمان آب منطقه‌ای استان اصفهان
رسول بخشی دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در تشریح اقداماتی که در سرکشی به حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت: ما در سرکشی به حوزه انتخابیه بازدیدی از روند برگزاری بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان به عمل آوردیم که هر سال با هدف ایجاد اشتغال و رونق تولید در سطح استان و حذف واسطه‌ها و برقراری تعامل مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود. 
وی ادامه داد: برگزاری نشست در انجمن نخبگان علوم انسانی سمپاد در دبیرستان شهید اژه‌ای 1 در جهت تبیین مسائل روز پیرامون موضوع ارتباط اقتصادی ایران با نقاط راهبردی جهان و اتفاقات اخیر در منطقه غرب آسیا و جهان از دیگر اقداماتی بود که هفته گذشته انجام دادیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما همچنین طی نشستی با مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان به بررسی اقدامات انجام شده در حوزه نهضت ملی مسکن و راه و شهرسازی پرداختیم و مشکلات شهروندان در این زمینه را مورد پیگیری قرار دادیم.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، اظهار کرد: برگزاری نشست با رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان و بازدید میدانی از شرایط زمین ‌ های کشاورزی محدوده ناژوان و بررسی مشکلات کشاورزان و حل اختلافات قانونی بین آنها و سازمان آب منطقه‌ای استان در خصوص بستر و حریم رودخانه زاینده‌رود از دیگر اقداماتی بود که در سرکشی به حوزه انتخابیه انجام دادیم و در نهایت مقرر شد این موضوع در قالب برگزاری نشست‌هایی با حضور نمایندگان کشاورزان، مسئولان مربوطه در آب منطقه‌ای و فرمانداری اصفهان بررسی شود. همچنین خلاءهای قانونی موجود که منجر به بروز این اختلافات شده است در قالب ارائه پیشنهادهای قانونی در مجلس پیگیری شود.
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده به همراه دکتر طغیانی دیگر نماینده محترم مردم اصفهان در مرکز وکلای دادگستری حضور پیدا کردیم و نشستی نیز با اعضای آن داشتیم.
ایجاد 10 گروه مردمی به‌منظور تشکیل اتاق فکر برای پیگیری مسائل حوزه انتخابیه
اسماعیل سیاوشی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقداماتی که در سرکشی به حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت: ما در این مدت نشست‌های جداگانه‌ای با کشاورزان و معلمان فعال در حوزه انتخابیه داشتیم و رفع مشکلاتی که مطرح کردند را از طریق مسئولان مربوطه پیگیری کردیم. 
وی تصریح کرد: بازدید از وضعیت راه‌های ارتباطی این منطقه از دیگر اقداماتی بود که انجام دادیم که یکی از آنها مسیر داران-الیگودرز بود که یک راه ترانزیتی است که حوالی پل نوغان قرار دارد و دو استان اصفهان و لرستان را به هم وصل می‌کند.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، ادامه داد: این پروژه مدتی بود که با مشکلاتی مواجه شده بود بنابراین با پیگیری که از طریق معاون وزیر راه و شهرسازی انجام دادیم پروژه مجدد فعال شد و امیدواریم در مدت زمان کوتاهی هم به بهره‌برداری برسد.
سیاوشی اظهار کرد: ایجاد 10 گروه از اصناف، جوانان و بانوان به منظور تشکیل اتاق فکر جهت پیگیری مسائل و مشکلاتی که در بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه وجود دارد از دیگر اقداماتی بود که انجام دادیم چرا که با این روش می‌توانیم روند رفع مشکلات این منطقه را تسریع کنیم.
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس دوازدهم، یادآور شد: ما نشستی نیز با آقای جمالی‌نژاد استاندار جدید اصفهان داشتیم که ضمن بررسی مشکلات حوزه انتخابیه قول مساعد دادند که کمک کنند تا بتوانیم آنها را رفع کنیم.
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما در این مدت ضمن ملاقات‌های مردمی به همراه دهیاران و بخشداران بخش‌هایی از حوزه انتخابیه، نشست‌هایی نیز به منظور بررسی مسائل و مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد و ارائه راهکار برای رفع آنها برگزار کردیم.
بازدید از واحدهای شهرک صنعتی حوزه انتخابیه پیرامون بررسی مشکل تامین مواد اولیه
حبیب قاسمی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، در بیان اقداماتی که در سرکشی به حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت: از آغاز سال جاری قرار بر این شده بود که بر اساس یک برنامه از پیش تعیین‌شده، نیازمندی‌های هر روستا توسط اعضای شورای شهر و دهیاران احصاء و اولویت‌بندی و به ما اعلام شود.
وی اظهار کرد: این شیوه مطلوبی برای پیشبرد اهداف و تسریع در روند رسیدگی به امورات و رفع مشکلات این منطقه است کمااینکه ما براساس این برنامه زمان‌بندی شده، مشکلات را هدف‌گذاری کردیم که تا پایان سال پیگیری و رفع شوند.
قاسمی تصریح کرد: ما براساس اطلاعاتی که اخذ کردیم و اولویت‌بندی‌های صورت گرفته، از 3 روستا و شهر گلشن بازدید میدانی داشتیم و رفع مشکلاتی که داشتند را از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری کردیم.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: در این مدت نشستی نیز با روسا، هیات مدیره، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های آزاد و پیام نور همچنین مدرسه سماء داشتیم و مشکلاتشان را مورد بررسی قرار دادیم.
وی افزود: ما طی ملاقات‌های مردمی در دفتر حوزه انتخابیه و مساجد نیز تعداد 367 نامه از مردم دریافت کردیم که توسط 5 کارشناس در حال بررسی هستند تا بتوانیم مطالباتشان را پیگیری کنیم.
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما بازدیدی هم از واحدهای فعال در شهرک صنعتی حوزه انتخابیه پیرامون رفع مشکل تامین مواد اولیه مورد نیازشان داشتیم که غالبا از طریق بورس و مجتمع فولاد تامین می شود و در این زمینه نشستی نیز با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کارکنان بزرگترین شرکت فعال در این شهرک صنعتی داشتیم./
پایان پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/898168/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نشست توسعه اندیشکده ها در جامعه نخبگانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

توقیف موتورسیکلت 9 میلیاردی قاچاق در شاهین شهر

«میشی»، چشمه‌ای به رنگ شیر

اصفهان همچنان با کمبود آب و نداشتن هوای پاک دست و پنجه نرم می‌کند/ مخالفت با تبدیل وضعیت کارگران شرکتی استثمار مدرن است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان از شهرک علمی و تحقیقاتی بازدید کرد

اتوبوس‌های جدید تا پایان سال جاری وارد مدار حمل‌ونقلی اصفهان می‌شود

سردار نقدی: بیداری کشورهای اسلامی، نتیجه خون شهداست

جلوه‌ای از زیبایی‌های نخستین برف پاییزی در ارتفاعات رضوانشهر

«دومین رویداد هوش مصنوعی» در اصفهان آغاز شد

اصفهان میزبان «نخستین اجلاس مجمع شهرهای تاریخی کشور»

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در کشف مفاخر ناشناخته کاشان تلاش کند

هفت پروژه عمرانی در اصفهان به بهره‌برداری رسید

میشی، چشمه‌ای به رنگ شیر

موافقت فعالان بازار سرمایه با محدود کردن دامنه نوسان

سردار جعفری: اسرائیل پس از وعده صادق 1 به اصفهان حمله کرد!

باید تدبیر ویژه برای مساله آب در حوزه زاینده رود اتخاذ شود

بازدید مجمع نمایندگان استان اصفهان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس+ تصاویر

دستگیری دندانپزشک قلابی در حسن‌آباد فشافویه

یادواره 5500 شهید دانش‌آموز اصفهان+فیلم

عرضه ترجمه «جیمز» در کتابفروشی‌ها

تاریخ شروع فصل اول Black Ops 6 و Warzone توسط یک رستوران فاش شد

مشکلات پروژه‌های فیبر نوری را برطرف می‌کنیم

«عارف» رئیس سازمان ملی هوش مصنوعی شد

یک واحد پول افغانستان گرانتر از 1000 تومان ایران شد

کشف 4 خودرو و موتورسیکلت مسروقه در نجف‌آباد

ملاقات عمومی سرپرست بنیاد شهید تهران بزرگ با جانبازان و خانواده‌های جامعه هدف

فرونشست در زاینده رود تبدیل بحران زیست محیطی ملی شده است

از 6 جلد کتاب «آشنایی با مشاهیر شهرستان کاشان» رونمایی شد

پروژه‌های اصلی مدیریت شهری اصفهان طرح‌های مناطق محروم است

پایان زمان مجوز صید ماهی در سد‌های مخزنی سمیرم

پاسخ وزیر کشور به انتقادات از استاندار اصفهان

ثبت 596 مورد چند قلوزایی در استان اصفهان

کارگاه دانش‌افزایی فقه اساتید مدارس علمیه منطقه کاشان آغاز به کار کرد

پیش‌ بینی مهم از قیمت دلار تا پایان سال

مشاوره طلا فروشی اصفهان

جایگاه‌های سوخت در آستانه تعطیلی!

عکس| اصفهان طلایی رنگ شد

منطق دامنه‌نوسان معاملات، در بورس‌ها چیست؟

93 هزار بیمار خاص در اصفهان در سامانه بیمه سلامت نشان‌دار شدند

60 درصد از اقتصاد اردستان بر محور کشاورزی است

برگزاری ششمین نمایشگاه قهوه و تجهیزات کافه و رستوران در اصفهان

جشن بزرگ ازدواج دانشجویی در اصفهان برگزار شد

قاتل مرد 37 ساله در فلاورجان دستگیر شد

برپایی نمایش صحنه‌ای سفیران عشق در کاشان

موتورسیکلت 9 میلیاردی قاچاق در شاهین شهر توقیف شد

قائم‌پناه: توزیع فقر هنر نیست/همه سرمایه‌داران را مفسد نبینیم

بسیج بدنبال توسعه ورزش «مردم‌محور» و «ارزان» در کشور است

استقلال و پرسپولیس بدون محروم در هفته نهم لیگ برتر – رسانه7 | اخبار ورزشی

برگزاری نشست علمی تبیین و ارزیابی اندیشه های کلامی علامه مجلسی +عکس

کمک 75 میلیارد ریالی کمیته امداد به اجاره‌نشین‌های کاشانی