افزایش گلایه اصفهانیها از سدمعبر کارگاههای عمرانی و صنفی در تماس با 137
اجتماعی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از موضوعات شاخص هفته گذشته، تماسهای زیادی بود که درباره سد معبر و مزاحمت کارگاههای عمرانی و کارگاههای صنفی در سطح شهر برقرار شد، زیرا این مشکل منجر به ایجاد ترافیک در معابر و منع تردد برای شهروندان میشود.
محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود 13 هزار و 400 شهروند با سامانه 137 شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد 9000 تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه و سازمانهای شهرداری اصفهان ارجاع شد.
وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 16 درصد و نسبت به هفته پایانی شهریور پنج درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز 137 شاهد بودیم، افزود: 11 هزار و 200 پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی شد و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی شد که این عدد نسبت به هفتههای گذشته یک رشد 50 درصدی داشته و این موضوع نشاندهنده ارتقای سطح ارتباط با شهروندان است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود 4500 تماس شهروندان با 137 درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آنها را راهنمایی کردند، تاکید کرد: تعداد زیادی از تماسها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.
رفیعی گفت: یکی از موضوعات شاخص هفته گذشته، تماسهای زیادی از سوی شهروندان درباره سد معبر و مزاحمت کارگاههای عمرانی و کارگاههای صنفی در سطح شهر برقرار شد، زیرا این مشکل منجر به ایجاد ترافیک در معابر و منع تردد برای شهروندان میشود.
وی با اشاره به پیامهای قدردانی شهروندان بابت خطکشیهای ترافیکی تقاطعها و معابر سطح شهر تصریح کرد: این خطکشیها بهطور ویژه برای رویداد ستاد مهر و بهمناسبت آغاز بازگشایی مدارس در تمام مناطق پانزدهگانه انجام شد.
کد خبر 795291
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/892555/