آغاز ثبتنام کتب درسی دانشآموزان سال تحصیلی 1405-1404
فرهنگی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - رئیس اداره رفاه و پشتیبانی ادارهکل آموزشوپرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان دورههای آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، دورههای استثنایی و کتابهای درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانشآموزان استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 1405–1404 آغاز شده است.
به گزارش ادارۀ اطلاعرسانی و روابطعمومی ادارهکل آموزشوپرورش استان اصفهان، اکبر بیات، رئیس ادارۀ رفاه و پشتیبانی این ادارهکل اظهار داشت: ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان دورههای آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، دورههای استثنایی و کتابهای درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانشآموزان استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 1405–1404 آغاز شده است.
وی افزود: والدین دانشآموزان میتوانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir ، پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزشوپرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی فرزندان خود اقدام نمایند.
بیات در توضیح زمانبندی ثبتنام بیان کرد: ثبت سفارش برای دورههای آمادگی تکمیلی (پیشدبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایههای هشتم و نهم متوسطه اول، هشتم و نهم پیشحرفهای استثنایی، پایههای یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم (نظری، فنیوحرفهای و کاردانش) و پایههای یازدهم و دوازدهم حرفهای استثنایی، از 1 اردیبهشت 1404 آغاز شده و تا 31 خرداد ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی ادارهکل آموزشوپرورش استان اصفهان عنوان داشت: ثبتنام کتابهای درسی برای دوره آمادگی مقدماتی (پیشدبستانی استثنایی)، پایه اول ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هفتم متوسطه اول، هفتم پیشحرفهای استثنایی، پایه دهم متوسطه دوم و پایه دهم حرفهای استثنایی، از 7 تیرماه 1404 آغاز شده و تا 10 شهریور ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: در ثبت و سفارش کتب درسی مبنا بر قبولی تمام دانش آموزان است و چناچه دانش آموزی بنا به دلایلی ناچار بر تکرار پایه امسال خود است، می تواند از تاریخ 22 تیر تا 31 شهریور 1404 نسبت به اصلاح سفارش خود در سامانه اقدام کند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/959022/