افزایش اعتماد و رضایتمندی ایثارگران را با اولویت دنبال میکنیم
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - مشاور و مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: افزایش اعتماد، ایجاد ارتباط دوسویه و کسب رضایتمندی ایثارگران را با اولویت دنبال میکنیم.
به گزارش «ایثار»، حسین نصراله مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در ادامه رایزنیهای مستمر خود با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با دکتر بهزاد ابراهیمپور دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار تکریم و خدمتگزاری خاندان معظم شهدا و ایثارگران را بعنوان یک اصل اساسی در مجموعه بنیاد برشمرد و اظهار داشت: ما مدیون خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران هستیم و باید تلاش کنیم با خدمت بیشتر و صادقانه پاسخگوی ازخودگذشتگیهای این عزیزان باشیم.
وی بر حفظ شأن و منزلت ایثارگران، تقویت روابط دوسویه و ایجاد ارتباط موثر با ایثارگران تاکید کرد و گفت: تکریم و خدمترسانی به ایثارگران مکان و زمان ندارد و این بعنوان یک اصل در مجموعه بنیاد با اولویت پیگیری میشود.
وی همچنین با اشاره به حوزه اطلاعرسانی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمترسانی به ایثارگران، اذعان داشت: کار خوب باید دیده شود و این نیازمند اطلاعرسانی بموقع، صادق و شفاف است.
حسین نصراله مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران نیز در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال نو و با اشاره به پراکندگی جمعیت ایثارگری و مهاجرپذیر بودن شهرستانهای تهران اذعان کرد: در حال حاضر حدود 13 هزار ایثارگر مهمان داریم که پرونده این عزیزان در سایر استانهاست و خدمات ایثارگری را از مجموعه بنیاد شهرستانها دریافت میکنند.
وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، امسال برای حضور میدانی مجموعه مدیران بنیاد شهرستانهای استان تهران در مناطق روستایی و حاشیهای برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم خدمات را به صورت میدانی به این عزیزان ارائه کنیم.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/953735/