افزایش 20 درصدی تماسها با سامانه 137 اصفهان
اقتصادی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از افزایش 20 درصدی تماسهای هفته گذشته شهروندان با سامانه 137 نسبت به مدت مشابه سال 1402 خبر داد.
محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس 11 هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: تعداد تماسها نسبت به بازه مشابه سال گذشته حدود 20 درصد افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: از مجموع 11 هزار تماس، 6700 تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرحشده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه و سازمانهای شهرداری اصفهان ارجاع شد.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هفته گذشته حدود 4300 تماس شهروندان با 137 مربوط به درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آنها را راهنمایی کردند.
رفیعی با اشاره به برگزاری کنگره 24 هزار شهید در هفته گذشته، گفت: یکی از رسالتهایی که در راستای اطلاعرسانی و پاسخگویی به شهروندان داشتیم استفاده از ظرفیت شبکه دسترسی شهروندان به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان بود که تلاش کردیم از این ظرفیت در راستای برگزاری هر چه بهتر این رویداد استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه مهمانان و مخاطبان این اجلاسیه ملی از سطح استان اصفهان و سطح کشور بودند، همچنین تعداد قابل توجهی از دعوتشدگان این اجلاسیه از اصفهان بودند، تصریح کرد: توزیع کارت ورود به اجلاسیه در سطح شهر را همکارانم در مناطق پانزدهگانه از طریق 17 فرهنگسرا انجام دادند و شهروندانی که با سامانه 137 تماس گرفتند به نزدیکترین مرکز محل سکونت خود معرفی شدند تا کارت ورود را تهیه کنند.
کد خبر 815354
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/915457/