پیام سپاهان

آخرين مطالب

از برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی تا برپایی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی اجتماعی

از برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی تا برپایی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - ایمنا از برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی، ایجاد شبکه سراسری در کشور راهکار رفع مشکل آب، دست‌گیری آرایشگران نیکوکار از مهرجویان نیازمند و برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور 6500 ورزشکار در بسته خبری پنجره امید می‌گوید.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبری پنجره امید به سراغ برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی در اصفهان می‌رویم، در ادامه نیز ایجاد شبکه سراسری در کشور راهکاری برای رفع مشکل آب مطرح شده است، همچنین دست‌گیری آرایشگران نیکوکار از مهرجویان نیازمند و برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور 6500 ورزشکار نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

پیام سپاهان

بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی در اصفهان برگزار می‌شود بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی با حضور بیش از 650 زوج که از ابتدای سال 1401 تا پایان آبان 1402 ازدواج کرده‌اند، روز بیست‌ونهم مهر 1403 برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، دبیر برگزاری این رویداد اظهار کرد: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان همواره در زمینه آشنایی، انتخاب همسر، خواستگاری اولیه و تلاش برای تشویق دانشجویان به ازدواج راهگشا، تسهیل‌گر بوده و این موضوع را در اولویت قرار داده است.
وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ این است که در واقع به موضوع ازدواج در دوران دانشجویی توجه بشود و اینکه این فرهنگ غلط با این باور غلط را اصلاح کنیم که می‌شود در دوران دانشجویی هم ازدواج موفق کرد و همچنین هدف دیگر اینکه می‌شود با هزینه کم یک برنامه شاد و جشنی درخور را برپا کرد.
دبیر برگزاری این رویداد در این خصوص گفت: در راستای تبلیغ و ترویج ازدواج دانشجویی، مزدوجین از دانشگاه‌های محل تحصیل خود به صورت کاروان در اتوبوس‌های گل‌زده به سمت محل برگزاری برنامه اصلی حرکت خواهند کرد و ویژه برنامه‌هایی همچون حضور تعدادی از مزدوجین در گلستان شهدا و بستن عهد میثاق با شهدا نیز در این رویداد هماهنگ شده است.
حجت‌الاسلام قاسمی بیان کرد: کارگاه‌هایی در پیش از جشن اصلی در هر دانشگاهی برای مزدوجین برگزار خواهد شد و به مباحثی همچون چالش‌های پیش‌روی زوجین، اهمیت و جایگاه فرزندآوری و فرزندپروری، بهبود کیفیت زندگی با رابطه صمیمی، عوامل تحکیم خانواده و مهارت ارتباطی زوجین، سبک زندگی اسلامی، رشد و پویایی در زندگی مشترک و ارتباط مؤثر زوجین می‌پردازد.

پیام سپاهان

ایجاد شبکه سراسری در کشور راهکاری برای رفع مشکل آب محمدحسین رامشت، دکترای جغرافیای طبیعی و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در نشست تخصصی بحران آب و بررسی مسئله زاینده رود اصفهان با اشاره به وضعیت کمبود آب و طرح‌های انجام شده در سال‌های اخیر اظهار کرد: با استناد به گزارش‌های موجود، در سال‌های آینده با کمبود آب مواجه خواهیم شد، بنابراین موضوع این است که باید تأمین آب از طریق شبکه‌ای سراسری تأمین شود.
وی افزود: مشکل زاینده رود و محیط‌زیست نیاز به راهکارهای مدیریتی دارد و تنها با همکاری مهندسان آب ممکن نیست؛ باید به صورت شبکه‌ای مقدار توزیع و مصرف آب برنامه‌ریزی و تدبیر شود و به عبارتی ایجاد شبکه آب سراسری در کشور راهکاری برای رفع مشکل آب است.

پیام سپاهان

دست‌گیری آرایشگران نیکوکار از مهرجویان نیازمند بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با همکاری تعدادی بانوی آرایشگر، دغدغه‌مند و نیکوکار با هدف امدادرسانی در زمینه سلامت و نظافت مهرجویان نیازمند در راستای خدمت‌رسانی و مسئله سلامت و نظافت مهرجویان به 150 نیازمند خدماتی را ارائه کرده است، همچنین این طرح در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.
به طور قطع تمام افراد می‌توانند به اندازه توان و امکانات خود نیتی در دل و جان خود داشته باشند و از دیگران دست‌گیری کنند یا همچون آرایشگران نیکوکار با توجه به حرفه‌ای که در آن مهارت دارند، به خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه نیازمندان و توان‌خواهان مشغول شوند.

پیام سپاهان

برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور 6500 ورزشکار اصفهانی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور گروه‌های جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران کشور در راستای برگزاری کنگره شهدای ورزشکار و کنگره ملی سرداران و 24 هزار شهید استان اصفهان برگزار شد و گروه‌های مختلف ورزشی در این مراسم که در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد، به اجرای نمایش‌های ویژه ورزشی پرداختند.
در این رزمایش که همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش به همت معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران اصفهان برگزار شد، ورزشکارانی از رشته‌های کونگ‌فو، ووشو، اسکیت، بوکس، کبدی، جودو، تکواندو در بخش بانوان و آقایان به اجرای برنامه پرداختند.
از مهم‌ترین قسمت‌های این برنامه اجرای باشکوه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای بود که با همنوایی مرشدان، به مدت 30 دقیقه اجرا شد.
کد خبر 776036

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/897460/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرویس بی‌آر‌تی به هدف جیب‌زنی | رازهای یک سارق در اصفهان فاش شد

برد کاله مقابل بحران‌زده‌های لیگ بسکتبال/ شهرداری از شکست گریخت

شکست ذوب آهن در آغاز راه/ شهرداری گرگان برد

شکست ذوب آهن در آغاز راه/ شهرداری گرگان برد – رسانه7 | اخبار ورزشی

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان برابر شاملی کازرون شکست خورد

اعلام آماده‌باش مدیریت بحران به دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان اصفهان

تداوم کاهش قیمت خودروهای وارداتی

ادامه صدرنشینی سپاهان با برد نزدیک در مصاف با زغال سنگ طبس

هفت خانه ورزش روستایی در تیران تجهیز می‌شود

اولین جلسه کارگروه اجرای برنامه‌های جشنواره ملی مردمی سفال و سمنوی سنتی شهرضا

رونق داد و ستد در بازار امیرآباد

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری مدعیان در هفته سوم لیگ برتر

تالاری زیبا و تاریخی در اصفهان + فیلم

نخستین برف پاییزی ارتفاعات غرب گیلان را سفیدپوش کرد

تیم والیبال نشسته بانوان فولاد مبارکه سپاهان راهی چین شد

رگبار باران در شرق و شمال اصفهان/ دما کاهش می‌یابد

هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود

خدمات زیربنایی به شهرک‌های مسکن تیران رسید

جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان برگزار می‌شود

موتورسیکلت قاچاق در رضوانشهر

نخستین برف پاییزی در ارتفاعات گیلان

نخستین برف پاییزی در ارتفاعات غرب گیلان

نشست مدیران مدارس علمیه منطقه کاشان برگزار شد

توقیف موتورسیکلت قاچاق در رضوانشهر

سپاهان در صدر ماند

در چند ثانیه شکست خوردیم – ایمنا

کنار من باش!

الکی حرف نزنیم!

واتساپ با چت بات Meta AI یادآور شخصی شما تبدیل می‌شود!

رندرهای وان‌پلاس 13 در سه رنگ منتشر شد؛ رونمایی دهم آبان

عرضه جهانی پوکو M7 پرو 5G بسیار نزدیک است

فوجیتسو از سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی جهان رونمایی کرد

برای قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان آماده هستید؟

ایلان ماسک به رأی‌دهندگان انتخابات آمریکا یک میلیون دلار جایزه می‌دهد

بگو جزایر ایرانی دهنت عادت کنه

خبررسانی تکان دهنده رسانه ملی

کنگـره آمریکا رقابتی‌‏تر از همیشه

سکوت میلیاردی؛ چرا منتقدان امروز زمان حذف ارز ترجیحی ساکت بودند؟

چرا ایران در دهه 40 توانست صنعتی شود؟

برای جنگ و صلح آماده‌ایم

وال‌استریت ژورنال: یحیی سنوار به صلح سرد اسراییل و اعراب پایان داد؟

جواد ظریف، مثل ناصر حجازی!

استفاده از بمب‌افکن‌های بی-2 چه کسی را متوقف خواهد کرد؟

آغاز فرآیند صدور احکام متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری/ حقوق مهر ماه واریز شد

سقوط کارگر 35 ساله در دستگاه فیلتر پرس درخمینی‌شهر

توسعه همکاری های مخابرات منطقه اصفهان و شرکت نمایشگاه های استان

«پوکی استخوان»، مرگ خاموشی که نیاز به توجه دارد

سپاهانی‌ها از بلاتکلیفی درآمدند؛ زمان بازی با نساجی مشخص شد

برنامه همایش‌های خانوادگی طلاب مدارس حوزه علمیه اصفهان

2 سایت توسعه ارتباطات روستایی در کاشان ایجاد شد