رویداد حجاب و عفاف نَشوا در اصفهان برگزار شد
اقتصادی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، افتتاحیه رویداد عفاف و حجاب بانوی ایرانی نَشوا، ظهر چهارشنبه، 21 آذرماه 1403 در هتل مجلل عباسی استان اصفهان برگزار شد.
این رویداد در 143 جایگاه و 96 برند که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان اقشار مختلف برگزار شده، از تاریخ 21 لغایت 23 آذرماه از ساعت 11 صبح الی 8 شب ادامه خواهد داشت.
در حاشیه این رویداد جواد باجِنانی مدیر رویداد عفاف و حجاب نشوا در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تفاوت این رویداد با رویدادهای پیش از آن گفت: در این رویداد از طرحهای فاخر برای حجاب که تابحال در سطح کشور رونمایی نشده رونمایی میگردد.
وی ادامه داد: در سال قریب به 63 همت صنعت پوشاک درآمدزایی دارد که تنها 15 الی 20 درصد آن به حوزه عفاف و حجاب اختصاص داده میشود.
باجِنانی با اشاره به اینکه این مقدار هزینه برای جامعهای که اکثریت آن خانمهای محجبه هستند چیزی دور از ذهن است، افزود: یکی از دلایل اصلی این اتفاق این هست که طرحهای حوزه حجاب و عفاف تنوع کافی ندارد و در رویداد نشوا از سراسر کشور تمامی افراد با تولیدهای طرحهای بروز و فاخر شناسایی شدند.
در ادامه طوبی توسلی مدیر برند نشوا با اشاره به معنای این برند، خاطر نشان کرد: نشوا واژهای عربی به معنای پرهیجان است که بیشتر در مصر باستان از آن استفاده می شده و در فرهنگ عرب در حال حاضر بعنوان نامی کهن معروفیت دارد.
وی در ادامه به انگیزه خود در انتخاب این واژه اشاره کرد و تصریح کرد: علت انتخاب این واژه برای برند مجموعه، خاص بودن، تک بودن و معنا و مفهموم پرانگیزه و پرهیجان بودن است.
توسلی ادامه داد: حدود چهار سال گذشته ورود به حوزه عفاف و حجاب داشتهایم که در ابتدا این ورود به صورت آنلاین و اینترنتی به جذب مخاطب پرداخت و پس از چندینبارشکست در برهههای زمانی مانند کرونا، با توجه به تجربههایی که در این جریان اتفاق افتاد و ارتباط حضوری با مخاطب، با هدف فراهم آوردن محیط امن و آرامشبخش برای بانوان ایرانی مخصوصاً بانوان اصفهانی از صفر تا صد پوشاک و ملزومات فاخر بانوان را با نهایت کیفیت در حال حاضر پوشش دادهایم.
توسلی به قشر مخاطب این رویداد اشاره کرد و افزود: مخاطبان این رویداد منحصر به مخاطب مذهبی نیستند و علاوه بر قشر مذهبی این رویداد برای جذب مخاطبانی است که مذهبی یا محجبه نیستند.
وی با اشاره به اینکه هدف از این رویداد جذب عموم مخاطبان هست، خاطرنشان کرد: در چارچوب استانداردها میخواهیم نشان دهیم که فرهنگ طراحی لباس بانوی ایرانی اسلامی فاخرترین طراحی و پوششی است که یک خانم میتواند استفاده کند.
توسلی با بیان اینکه برندهای دیگر از این رویداد استقبال بسیاری داشتهاند، گفت: در این رویداد بیش از 50 برند نوپا وجود دارد که به تازگی به عرصه تولید با قدرت و کیفیت وارد شده و ورود به این حوزه پله پرش و ترقی برای آنها به حساب میآید تا در کنار برندهای دیگر دیده شوند.
وی به تفاوت این رویداد با رویدادهای دیگر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تفاوت این رویداد با دیگر رویدادها در این هست که همزمان با اجرای حضوری این رویداد در استان اصفهان به صورت آنلاین از طریق مخاطبان برندها با همان درصد فروش در سراسر ایران محصولات به فروش میرسد.
مدیر برند نشوا ادامه داد: در طول این سه روز طرحهای متفاوت از جانب برندهای مختلف برای مشتریان طراحی شده و طرحهای قرعهکشی در سه نوبت به انتخاب خود برندها و مشتریان رقم خواهد خورد.
وی با بیان اینکه در این رویداد قریب به یک میلیارد ریال برای هدایای مشتریان تخصیص داده شده است، تصریح کرد: هیچ ارگان و مسؤولی در این رویداد ورود نکردند و هیچگونه مساعدت و کمک دولتی یا خصوصی در این رویداد انجام نشده است./1304/
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/918323/