استفاده مرکز 137 از تجربیات هوشمندسازی برای ارتقای خدمات به شهروندان
اجتماعی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - رییس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: مرکز 137 با توجه به تجربیات قبلی خود در حوزه هوشمندسازی، سعی کرد از نمایشگاه فن نما برای ارتقای خدمات به شهروندان استفاده کند.
محمدتقی رفیعی در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فننما» با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاهها بهعنوان یکی از پیشرانهای توسعه فناوری و ارتقا کارآمدی شرکتهای دانشبنیان در سطح هایتک اهمیت زیادی دارند.
وی افزود: هدف ما از حضور در نمایشگاه فن نما آشنایی و ارتباط بیشتر با شرکتهای دانشبنیان و تخصصی بود که در زمینه خدمات مرتبط با مدیریت شهری فعالیت میکنند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: قبل از برگزاری نمایشگاه، چند شرکت دانشبنیان را شناسایی کرده بودیم که در حوزههایی همچون مراکز تماس، والسنترها و خطوط ارتباطی دیجیتال کار میکردند، همچنین شرکت دیگری بود که با استفاده از تکنولوژی پهپاد و هوش مصنوعی در حوزه شناسایی عوارض سرزمینی فعالیت داشتند؛ هرچند این شرکت امروز حضور نداشت، اما به طور حتم با مجموعه آنها ارتباط برقرار خواهیم کرد.
رفیعی خاطرنشان کرد: بهنظر میرسد جای بسیاری از مجموعههای دانشبنیان در این نمایشگاه خالی است و باید در سالهای آینده با اطلاعرسانی بهتر، شرکتهای بیشتری از این رویداد مطلع شوند و بتوانند در آن مشارکت کنند.
وی با و بیان اینکه این نمایشگاهها کمک میکنند تا مدیران و تصمیمگیران بتوانند نیازهای خود را بهصورت متمرکز شناسایی کنند، بیان کرد: مرکز 137 با توجه به تجربیات قبلی خود در حوزه هوشمندسازی، سعی کرده است از این نمایشگاه برای ارتقای خدمات به شهروندان استفاده کند؛ به طور مثال، ایستگاههای اشتراکگذاری دوچرخه و پارکهای هوشمند دوچرخه از جمله خدماتی هستند که با استفاده از اطلاعات تماسهای شهروندان، به مشکلات آنها پی بردیم و در این نمایشگاه این موارد رو با شرکتها به اشتراک گذاشتیم.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان عنوان کرد: قرار است ملاقاتهای دیگری با شرکتهای دانشبنیان داشته باشیم تا مشکلات فنی این سامانهها را برطرف کنیم و خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.
کد خبر 797090
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/894209/