پیام سپاهان
مدیران Sonos هنوز نمی‌دانند که چرا مردم از نرم‌افزار این شرکت متنفرند
يکشنبه 26 اسفند 1403 - 13:01:56
پیام سپاهان - زومیت / ظاهراً Sonos روی رفع مشکلات اپلیکیشن خود متمرکز شده است، اما کاربران همچنان از تجربه‌ی کار با اپ این شرکت رضایت ندارند.
نیک میلینگتون، مدیر ارشد نوآوری Sonos اعلام کرد که تیم او به‌طور کامل بر درک و رفع مشکلات تمرکز دارد تا بفهمد که چرا کاربران از اپلیکیشن Sonos متنفرند. این توضیحات، جدیدترین گزارش از روند تلاش‌های شرکت مذکور برای بازگرداندن قابلیت‌هایی است که در بازطراحی بحث‌برانگیز اپلیکیشن در می 2024 (اردیبهشت و خرداد 1403) حذف شده بودند.
میلینگتون که از معماران اصلی سیستم Sonos است، درباره‌ی اقدامات این شرکت برای بهبود اپلیکیشن می‌گوید که او و تیمش دو اولویت اصلی را دنبال می‌کنند:
بازار
شناسایی دقیق مشکلات کاربران: بررسی همه‌ی مشکلات، چه کوچک و چه بزرگ، چه رایج و چه نادر و اطمینان از اینکه عملکرد فنی اپلیکیشن به سطح انتظارات کاربران Sonos برسد یا حتی از آن فراتر رود.
بازگرداندن قابلیت‌های حذف‌شده: پر کردن شکاف‌های موجود در عملکرد و تجربه‌ی کاربری اپلیکیشن جدید در مقایسه با نسخه‌ی قبلی، به ترتیبی که بیشترین پاسخگویی را به بازخورد کاربران داشته باشد.
میلینگتون می‌گوید بازخوردهای کاربران، تمرکز تیم را افزایش داده و بهبودهایی در اپلیکیشن ایجاد کرده است. او قبلاً در به‌روزرسانی‌های ماه‌های گذشته وعده داده بود که قابلیت‌هایی مانند بی‌صداکردن موقت هشدارها، مدیریت بهتر صف پخش و ویرایش لیست‌های پخش باز خواهند گشت. اکنون او می‌گوید کاربران بار دیگر می‌توانند آلارم‌های خود را به‌تعویق بیندازند و همچنین وضعیت باتری اسپیکرهای Sonos Move و Roam را در حالت آماده‌به‌کار مشاهده کنند.
روند بازگردانی قابلیت‌های حذف‌شده از اپلیکیشن Sonos همچنان کند پیش می‌رود. این شرکت هنوز امکان ویرایش لیست‌های پخش یا افزودن پوشه‌ی کامل از کتابخانه‌ی موسیقی محلی به اپلیکیشن خود را برنگردانده است. میلینگتون تأیید کرد که هر دو ویژگی در به‌روزرسانی‌های آینده دردسترس قرار خواهند گرفت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/947673/مدیران-Sonos-هنوز-نمی‌دانند-که-چرا-مردم-از-نرم‌افزار-این-شرکت-متنفرند
بستن   چاپ