پیام سپاهان
«برندسازی» دستاورد مهم فولاد مبارکه/ بومی‌سازی، راهی به سوی محصولات رقابت‌پذیر
چهارشنبه 19 دي 1403 - 13:39:56
پیام سپاهان - بحث برندسازی از امسال به یک تکلیف در فولاد مبارکه تبدیل شده است. این شرکت با ایجاد انجمن‌های فولادسازی، شرکت‌های توانمند داخلی را حمایت می‌کند تا برندهای ایرانی را توسعه داده و به بازارهای صادراتی معرفی کند.
مهدی سهرابی، مدیر خرید تجهیزات و قطعات شرکت فولاد مبارکه:فولاد مبارکه سابقه 25 ساله در برندسازی و بومی‌سازی دارد و این اقدامات باعث شده است محصولات باکیفیت و مطمئنی در اختیار شرکت‌های فولادی قرار گیرد.
همچنین با توجه به تحریم‌ها و محدودیت واردات برندهای خارجی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع نیازها و پایداری خطوط تولید اهمیت ویژه‌ای دارد.
مهدی شهیدی، رئیس بومی‌سازی مواد، قطعات و تجهیزات شرکت فولاد مبارکه:برندسازی و بومی‌سازی، تلاشی تیمی است که نیازمند انتقال تکنولوژی و همکاری گسترده میان کارشناسان و سازندگان داخلی است.
با وجود چالش‌هایی نظیر قوانین دست‌وپاگیر در زمان خرید، فولاد مبارکه توانسته است به جایگاه مطلوبی در تولید برندهای شناخته‌شده برسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/929028/«برندسازی»-دستاورد-مهم-فولاد-مبارکه--بومی‌سازی،-راهی-به-سوی-محصولات-رقابت‌پذیر
بستن   چاپ