پیام سپاهان - گیم فا / سگا در حال آزمایش این ایده است که از فرنچایزهای عظیم خود مانند Persona و Sonic The Hedgehog، برای راهاندازی سرویس اشتراکی خود استفاده کند.
زمانی که مایکروسافت در سال 2018 سرویس گیم پس را راهاندازی کرد، دیگر سرویسهای اشتراکی مشابه با Netflix در صنعت بازی نیز دیده شدند. هماکنون شرکتهایی چون EA، یوبیسافت، نینتندو و پلی استیشن هر کدام سرویس اشتراکی خود را با خدماتی ویژه و متمایز راهاندازی کردهاند.
در همین حین، سگا نیز به فکر پیوستن به بازار شلوغ سرویس اشتراکی افتاده است. شوجی اوتسومی (Shuji Utsumi)، رئیس سگا، اخیراً اشاره کرده است این سرویسها «بسیار جالب» هستند و سگا در حال حاضر فرصتهای خود را در این حوزه ارزیابی میکند. او افزود:
ما ایدههایی داریم و در حال کار روی آنها هستیم، اما هنوز نمیتوانیم جزئیات را به اشتراک بگذاریم.
با توجه به موفقیت اخیر فیلم Sonic The Hedgehog 3 و بازی Sonic X Shadow Generations، بهنظر میرسد Sonic برگ برنده سگا باشد. علاوه بر این، حضور دیگر فرنچایزهای بزرگ شرکت در یک سرویس اشتراکی مشابه با گیم پس، قطعاً توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.
در عین حال، سگا ممکن است به همان مشکلی بر بخورد که اکثر شرکتهای هالیوودی هنگام راهاندازی سرویسی مشابه با Netflix با آن مواجه شدند. وقتی بازار بیش از حد اشباع شود، مردم احتمالاً تمایلی به تهیه چندین سرویس اشتراکی نخواهند داشت.
با این وجود، شوجی اوتسومی معتقد است که سگا با فرنچایزهای بزرگ خود میتواند در این زمینه موفق عمل کند.
http://www.sepahannews.ir/fa/News/921977/سگا-ایده-راهاندازی-یک-سرویس-اشتراکی-مشابه-با-گیم-پس-را-بررسی-میکند