پیام سپاهان - مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان از رسیدگی به بیش از 15 پرونده در کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر در این منطقه خبر داد و گفت: مدیریت این منطقه تمام توان خود را برای رفع مشکلات شهروندانبهکار گرفته است.
علی باقری در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه 6 شهرداری این کلانشهر اظهار کرد: مدیریت این منطقه تمام توان خود را برای رفع مشکلات شهروندان بهکار گرفته است و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در قالب دیدار مردمی به مشکلات مردم رسیدگی میکند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر در مسیر حل مسائل شهروندان افزود: در جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان بیش از 15 پرونده با حضور محمدرضا فلاح و علی صالحی اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر مورد رسیدگی قرار گرفت.
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان تاکید کرد: هدف ما از این اقدام کاهش دغدغه شهروندان و اعتمادسازی بین آنها و شهرداری و همفکری برای رفع مشکلات است، البته در این راستا نیاز به حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری داریم، زیرا همه ما مکمل یکدیگر هستیم و باید برای تقویت دو سویه و ایجاد اعتماد مردمی تلاش کرد.
باقری با بیان اینکه بسیاری از پروندهها در حد امکان با رعایت سرعت و دقت رسیدگی میشود تا نیاز به برگزاری کمیته نظارتی نداشته باشد، گفت: این روند توافق در حل مسائل موجب کاهش مراجعات برای طرح موضوع در شورای نظارتی شده است، عمده مسائل مطرح شده در نشستهای ماهانه مربوط به پروندههای مالی است.
وی اضافه کرد: در این جلسه بیش از 40 درصد درخواستها مربوط به تخفیف و تقسیط، تغییر کاربری و مابقی مربوط به درخواست تسریع در صدور پروانه، توافق، در خواست معوض تجاری، پایان ساخت یا تغییر عرض گذر بوده است.
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان با اشاره به یکپارچه کردن مسیر ثبت نام شهروندان برای دیدارهای مردمی در شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به در دسترس بودن سامانه شورای اسلامی شهر از تمام شهروندان درخواست میکنیم برای حضور در کمیته نظارتی به نشانی درگاه الکترونیکی Shoramgn.isfahan.ir مراجعه کنند.
کد خبر 813551
http://www.sepahannews.ir/fa/News/912068/پاسخگویی-به-15-پرونده-در-کمیته-نظارتی-منطقه-6-اصفهان