دستور پیگیری مدیرعامل برای تسهیل ارسال مرسولات پستی از کیش
چهارشنبه 18 مهر 1403 - 00:34:25
|
|
پیام سپاهان - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به عدم امکان ارسال بسته، سوغات و هدایا ازطریق پست کیش به سرزمین اصلی، درصدد تعامل و رفع موانع گمرکی هستیم.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی به مناسبت گرامی داشت روز جهانی پست، سه شنبه 17 مهر با حضور در اداره پست این منطقه از کارکنان این اداره قدردانی کرد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش تاثیر گذار ارسال بسته های پستی در رونق اقتصادی کیش گفت: یکی از اقداماتی که در فصل کم فروغ گردشگری هم می تواند در رونق اقتصادی جزیره کیش سهم بسزایی داشته باشد ارسال بسته، سوغات و هدایا به سرزمین اصلی است.این مهم رضایت مردم را در پی خواهد داشت. از اینرو این موضوع را به جد پیگیری می کنیم. سرهنگی با بیان این که معیار عملکرد ادارات، نهادهاها و سازمان های مستقر در کیش، رضایت مردم است؛ از رضایت کیشوندان از اداره پست ابراز خشنودی کرد و اظهار داشت: رضایت کیشوندان از ادارات دولتی برای ما بسیار حائز اهمیت است از اینرو در روز 20 آبان که روز کیش نامگذاری شده است؛ از ادارات و دستگاه های مستقر در این جزیره که کیشوندان بر اساس نظر سنجی از آنها رضایت داشته باشند؛ تقدیر خواهد شد. وی همچنین خواستار تسریع و تسهیل فرآیند پستی، بیش از پیش در کیش شد و تاکید کرد: همه ادارات، نهادها و سازمان های مستقر در این منطقه باید هر یک به سهم خود در افزایش رضایت مردمی اهتمام ورزند. بر اساس این گزارش، با توجه به این که ارسال مرسولات هوایی اداره پست کیش فقط توسط شرکت هواپیمایی ماهان و در سه روز هفته انجام می شود؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دستور پیگیری نحوه همکاری با شرکت هواپیمایی کیش را در این زمینه صادر کرد. جمال حسن زاده رئیس اداره پست کیش در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیئت همراه، به نقش تاثیرگذار سازمان منطقه آزاد کیش در حمایت و رفع مشکلات این اداره اشاره کرد و گفت: پست جمهوری اسلامی ایران بیش از 700 نوع خدمات را به مردم ارائه می کند و یکی از مهمترین شرکتهای خدماترسان دولتی است. وی از ایجاد 4 باجه ارسال مرسولات پستی در بازارهای کیش طی توافق با جامعه بازاریان و بازرگانان خبر داد و افزود: یک باجه مرسولات در بندرگاه کیش دایر شده است و آمادگی داریم که در پایانه مسافربری جدید فرودگاه کیش نیز باجه پذیرش مرسولات پستی را ایجاد کنیم. رئیس اداره پست کیش با بیان این که این اداره سالانه 440 هزار مرسوله پستی را جابه جا می کند؛ افزود: نصب نشدن پلاک کدپستی 10 رقمی روی درب منازل مسکونی و اماکن تجاری از مهمترین مشکلات این اداره است که باید به آن رسیدگی شود. حسن زاده خاطر نشان کرد: اداره پست تمامی زمینه ها را برای ارائه بهترین خدمات به مردم فراهم کرده است و جا دارد گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز این مطالبه مردمی را در چارچوب قانون مورد بررسی قرار دهد. با انجام این مهم علاوه بر درآمد زایی گمرک، رضایت مردم و رونق اقتصادی کیش نیز تحقق می یابد. رییس اداره پست کیش با اشاره به راه اندازی خط جدید "پست دریایی" کیش به چارک اظهار داشت: از این پس مرسولات و مبادلات استان هرمزگان و استان های همجوار در کوتاهترین زمان انجام می شود. گفتنی است قبل از نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس اداره پست، رحیم سرهنگی از تمام بخش های اداره پست و نمایشگاه دائمی تمبر بازدید و با کارکنان این اداره گفت و گو کرد و مسائل آنان را از نزدیک بررسی کرد.
http://www.sepahannews.ir/fa/News/895816/دستور-پیگیری-مدیرعامل-برای-تسهیل-ارسال-مرسولات-پستی-از-کیش
|