کوجیما مکانیسم جالبی برای باسفایتهای Death Stranding 2 ارائه خواهد کرد
اقتصادی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - زومجی / هیدئو کوجیما تصمیم گرفته است تا برای آن دسته از بازیکنهایی که تمایل مبارزه با باسهای Death Stranding 2 را ندارند، مکانیسم جالبی را ارائه دهد.
در تازهترین اخبار اینسایدرگیمینگ میخوانیم که هیدئو کوجیما اخیرا در یکی از اپیزودهای کانال رادیویی Koji Pro اعلام کرد که برای باسفایتهای بازی Death Stranding 2 یک مکانیسم منحصر به فرد را طراحی کرده است. این مکانیسم به بازیکنها امکان میدهد که در صورت شکست خوردن در مبارزه با یک باس، به سادگی مسیر داستان را ادامه دهند. باتوجهبه اینکه از پیش رو برداشتن هر باس ممکن است بخشی از داستان و رازهای بازی را فاش کند، بازیکنهایی که از باسفایت بدون مبارزه عبور کنند از طریق یک ویژگی به نام «رمان بصری» تمام جزئیات و داستانی را که قرار بود درباره آن باس بفهمند تماشا میکنند.
این خبر خوبی برای آن دسته از بازیکنهایی است که در مبارزه با باسها به چالش برخورد میکنند. به گفته کوجیما، باسفایتهای بازی Death Stranding 2 بدون هیچ تلاشی قابل گذر هستند. اگر بازیکنی بخواهد تا در سریعترین زمان ممکن از مرحله باسفایت عبور کند، تنها بعد از اولین شکست باید گزینه مربوطه را از منوی صفحه مرگ انتخاب کند و به ادامه داستان بپردازد.
بازار ![]()
تاکنون برخی طرفداران درباره ارائه این گزینه در بازی Death Stranding 2 اعتراض داشتهاند و آن را نوعی دنبالهروی از روند جدید شکل گرفته برای ارائه کمک افراطی سازندگان به بازیکنها میدانند. بااینحال ویژگی مذکور به بازیکنها امکان میدهد تا با انتخاب گزینه رد کردن باسفایت، از طریق مکانیسم رمان بصری به تماشای بخشی از مبارزه سم بریجز با باس بپردازند و تمام داستان یا پسزمینه باسفایت را بدون از دست دادن هیچ اطلاعاتی دریافت کنند.
بازی Death Stranding 2 در تاریخ 26 ژوئن 2025 (5 تیر 1404) برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.
-
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۴ - ۲۰:۴۶:۴۸
-
۱۹ بازديد
-

-
پیام سپاهان
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/955967/