بیش از 7000 تماس با سامانه پاسخگویی وزارت صمت در اصفهان
اجتماعی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - معاون اقتصادی استاندار اصفهان از برقراری بیش از هفت هزار تماس مردمی با سامانه پاسخگویی وزارت صمت در استان اصفهان خبر داد.
به گزارش ادارهکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان، کوروش خسروی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ضمن بازدید از ادارهکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و سامانه 124 (سامانه پاسخگویی وزارت صمت)، با کارمندان این مجموعه دیدار و گفتوگو کرد.
مطابق گزارش ارائه شده در این بازدید، از ابتدای اسفندماه 1403 تاکنون هفت هزار و 843 تماس با سامانه 124 وزارت صمت در استان اصفهان برقرار شده که بخشی به منظور راهنمایی در حوزههای مختلف از جمله کالابرگ بوده است.
از این تعداد، یک هزار و 492 گزارش قابل پیگیری بهعنوان تخلف صنفی ثبت گردیده است. کمفروشی، گرانفروشی، فروش اجباری و عدم درج قیمت کالا از جمله مواردی است که به سامانه 124 وزارت صمت اعلام شده و مورد پیگیری قرار گرفته است.
خسروی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: تلاش کارمندان این مجموعه در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان بهمنظور رصد بازار، پیگیری شکایات و ارائه بهترین خدمات به مردم، جای تقدیر دارد.
وی افزود: بیش از هفت هزار تماس برقرار شده با سامانه 124 نشاندهنده حجم بالای فعالیت در این مجموعه است که رسیدگی و به سرانجام رساندن آنها، نیازمند ارادهای قوی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به وضعیت بازار استان در نوروز 1404 بیان کرد: بازار استان تحت اشراف کامل وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و گزارش ناهنجاری جدی در این باره به ثبت نرسیده است؛ این نشاندهنده تلاش همکاران ما در مجموعه صمت میباشد.
وی تصریح کرد: این بازدید تنها بهمنظور تقدیر از فعالیتهای کارمندان این مجموعه و ادای خداقوت به آنها انجام شده است.
-
سه شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۷:۱۱
-
۱۱ بازديد
-

-
پیام سپاهان
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/950558/