خدمات آرامستان اصفهان غیرحضوری شد
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - فارس / مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان گفت: الکترونیکیشدن خدمات باغ رضوان از پروژههای مهمی است که خدمات باغ رضوان را در قالب یک برنامه کاربردی بهصورت غیرحضوری ارائه میکند.
علی حاجیان، مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان اظهار داشت: قولهایی که به مردم و مسئولان داده بودیم، تحقق یافت. از جمله این قولها، طرحهایی همچون استحصال آبهای سطحی، انرژی خورشیدی و مخزن آب است.
بازار ![]()
وی افزود: هماکنون جایگاه سوخت آرامستان باغ رضوان بهصورت 24 ساعته خدمترسانی میکند. این آرامستان در کشور منحصربهفرد است.
حاجیان خاطرنشان کرد: از سالن معراج تا دفتر امور متوفیان 800 متر فاصله بود که با احداث ساختمان شهید رئیسی با کمک بخش خصوصی، رفتوآمد مردم بین این دو بخش تسهیل شد. این ساختمان در مدت شش ماه ساخته شده است.
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان تصریح کرد: الکترونیکی شدن خدمات از دیگر پروژههایی است که امروز به بهرهبرداری رسید. در گذشته هفت یا هشت کانتر نصب بود که بعد از دفن متوفی، مردم خدمات را از آنها دریافت میکردند، اما هماکنون همه این اقدامات و خدمات در قالب یک برنامه کاربردی بهصورت غیرحضوری ارائه میشود.
وی افزود: در این راستا مردم خدماتی همچون جستوجوی قبر متوفی، خرید مزار، خدمات مجالس، مداح و تشریفات را بهصورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت میکنند. در مدت یک هفته از فعالیت این برنامه کاربردی، 250 تا 300 میلیون تومان تراکنش مالی داشته است.
حاجیان بیان کرد: بخش خصوصی برای احداث ساختمان اداری شهید آیتالله رئیسی و هایپر (مجموعه فروشگاهی حیات) هشت میلیارد تومان سرمایهگذاری کرده است که 50 درصد سرمایهگذاری آن (ساختمان اداری شهید آیتالله رئیسی) به آرامستان واگذار شده و 50 درصد آن در اختیار پیمانکار است.
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان گفت: تحقق خدمات الکترونیکی در آرامستان باغ رضوان منجر به کاهش یک میلیون و 200 هزار کیلومتر تردد و سفر از شهر اصفهان شده است.
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/947949/