بازارسازی و بازاریابی برای «مبل» از حلقه های مفقوده این بازار است
اجتماعی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - عبدالله فریدمنش در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه نیازمند تولیدات قوی و برندسازی در بازار رقابت خارجی هستیم، اظهار کرد: باید در کنار فعالیت های تخصصی در زمینه بازارسازی، کیفیت را نیز بالا ببریم تا در رقابت با بازار جهانی موفق عمل کنیم.
وی افزود: برند سازی موجب می شود تا برند اصفهان را نجات بخشیم و این صنعت را آن طور که باید و شاید به کشورهای دیگر بشناسانیم نه اینکه کشورهای همسایه از برند ما استفاده کنند.
رئیس انجمن صنفی صنایع چوب و مبل شهر اصفهان با اشاره به اینکه بازارسازی برای مبل و برگزاری نمایشگاه مبل در کشورهای دیگر از حلقه های مفقوده این بازار محسوب می شود، گفت: تورم و گرانی و کمبود مواد اولیه به بازار بر مشکلات دامن می زند.
وی اضافه کرد: تولید کننده برای تولید مبل چندین روز معطل می شود و گاهی تا یک ماه طول می کشد که یک دست مبل تولید و آماده سازی شود و این در حالی است که به علت تورم موجود قیمت نهایی مبل از قیمت فروش آن بیشتر می شود و این به تولید کننده ضرر وارد می کند.
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/917940/