پیام سپاهان

آخرين مطالب

«کوه صهیون» موش زائید، نوبت پاسخ ویرانگر ایران است مقالات

«کوه صهیون» موش زائید، نوبت پاسخ ویرانگر ایران است
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - کیهان /متن پیش رو در کیهان منتشر شده و بازنشرش در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست
حماقت نیمه شب شنبه اسرائیل با پاسخ تحسین برانگیز پدافند هوائی کشور رو‌به‌رو شد. قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و روزهای بدی در پیش دارد. زنجیره‌های مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین، یمن، عراق و سوریه آماده کوبیدن اسرائیل هستند. نوبت پاسخ ویرانگر ایران و حلقه‌های مقاومت در عملیاتی غیرقابل تصور است.
قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران و مقاومت پولادین اسلامی منتظر حماقت اسرائیل بود تا رژیم ازپاافتاده را بازهم درهم بکوبد. نیمه شب شنبه، این بی‌خردی ظاهر شد و سگ‌ هار صهیونیستی نقاطی از ایران اسلامی را هدف قرار داد که از عملکرد تحسین‌برانگیز پدافند هوائی کشور سیلی خورد.
قرارگاه پدافند هوائی کشور دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز [شنبه] در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوائی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است. در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه ننمایند.
در اطلاعیه دیگر قرارگاه پدافند هوائی کشور نیز از آمده بود: برابر اعلام روابط عمومی پدافند هوائی استان تهران، صدای شنیده شده در اطراف تهران مربوط به واکنش پدافند هوائی استان در سه نقطه در خارج از تهران بوده است.
کوه صهیون در جنوب غربی قدس قرار دارد. برای صهیونیست‌ها مکانی مقدس است و نام خود را از آن گرفته‌اند. نیمه شب شنبه اسرائیل هیچ غلط خاصی نکرد و کوه صهیون موش زائید. این در شرایطی بود که در طول هفته‌های اخیر پس از عملیات وعده صادق 2، جنگ روانی گسترده‌ای از طریق رسانه‌ها با ادعای حمله گسترده به ایران راه انداخته بود. لاپید، نخست‌وزیر سابق اسرائیل این حمله را بسیار ضعیف و آبروریزی محض ارزیابی کرد. ژنرال مک کنزی، فرمانده سابق سنتکام نیز بهCNN گفت: «حمله اسرائیل بسیار شرم آور بود. من بارها به اسرائیلی‌ها گفته‌ام، حتی زمانی که مسئول سنتکام بودم، آسمان ایران غیرقابل نفوذ است.» استیصال اسرائیل تا حدی است که تصویری جعلی را روی نمایشگر اتاق وزیر جنگ اسرائیل منتشر کردند و به عنوان تصویر حمله به ایران جا زدند که با ابراز تأسف خبرنگار یک رسانه صهیونیستی رو‌به‌رو شد. وی تأکید کرد که گالانت در زیرزمین، تصاویری ادعایی از حمله اسرائیل را منتشر و اعلام کرد که این تصاویر مربوط به آتش‌سوزی پالایشگاه تهران در نتیجه حمله اسرائیل است اما متأسفانه این عکس مربوط به سال 2021 بود و ربطی به حمله اسرائیل ندارد.

آشکار شدن بیشتر درماندگی و زوال رژیم صهیونیستی
درماندگی و زوال رژیم صهیونیستی در حماقت اخیرش، بیشتر نمایان شد. در عملیات‌های وعده صادق 1 و 2 موشک‌های ایران از گنبد آهنین عبور کرد و آن را 
فرو ریخت و به اهداف اصابت کرد اما در حماقت نیمه شب شنبه اسرائیل، اهداف متخاصم در اطراف تهران منهدم شد. ایران اسلامی قدرت پدافندی داخلی خود را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت اما اسرائیل با کمک پدافند کشورهای دیگر؛ آمریکا و ناتو نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و مانع اصابت موشک‌های ایران شود. عملیات‌های وعده صادق 1 و 2 با استفاده از موشک‌های ساخت داخل انجام شد و حال آنکه اسرائیل از پشتیبانی و توان تسلیحاتی آمریکا برخوردار است. ایران در وعده صادق 2، هشت نقطه در رژیم را به طرز گسترده و موفق هدف قرار داد اما اسرائیل حملات محدود به سه نقطه انجام داد. نیمه شب شنبه کشور در آرامش بود اما در عملیات وعده صادق 2 صهیونیست‌ها به پناهگاه شتافتند، در حماقت اخیر اسرائیل هم نتانیاهو به پناهگاه رفت.
منبع آگاه: حمله به 20 نقطه غیرواقعی و عملیات روانی است
در همین شرایط، یک منبع مطلع به تسنیم گفت که ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر هدف قرار دادن 20 نقطه در کشور غیرواقعی است و تعداد اهداف دشمن با فاصله، کمتر از این میزان است.
این منبع همچنین گفت که اقدام صهیونیست‌ها از بیرون از مرزهای کشور صورت گرفته و آسیب‌های محدودی وارد کرده است.
وی تأکید کرد: هیچ مرکز نظامی سپاه در تهران مورد هدف قرار نگرفته است.
این منبع مطلع گفت: اخباری که می‌گوید 100 هواپیمای نظامی اسرائیل در این حمله نقش داشتند، نیز کاملاً دروغ است و اسرائیل به‌دنبال بزرگ‌نمایی حمله ضعیف خود است.
تسنیم همچنین دیروز نوشت: هم اینک وضعیت پروازها در فرودگاه امام عادی است و پذیرش مسافران انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی همه پروازها طبق برنامه انجام شود. پروازهای 5 شرکت هواپیمایی خارجی «فلای دبی»، «الجزیره»، «ایرعربیا»، «شام ویگز» و «سلام‌ایر» از امشب [شنبه شب] انجام می‌شود. آسیب وارده به سامانه پدافندی فرودگاه امام(ره) کذب محض است. فرودگاه امام یک فرودگاه مسافری است و اصلا سامانه پدافندی در آن وجود ندارد. ‌هیچ آسیبی به فرودگاه امام و محوطه اطراف آن وارد نشده است.
به گزارش فارس، رژیم صهیونیستی در حالی در تلاش برای بزرگ‌نمایی حمله محدود و شکست خورده خود به ایران است که بسیاری از تحلیلگران معتقدند این حمله قابل مقایسه با عملیات وعده صادق 2 نیست. عملیاتی که دست‌کم 180 موشک بالستیک به سمت اهداف نظامی و امنیتی این رژیم شلیک شد و براساس اعلام واشنگتن‌پست حداقل 20 موشک به پایگاه هوائی نواتیم و سه موشک دیگر به پایگاه «تل‌نوف» در مرکز فلسطین اشغالی برخورد کرد.
نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره عملیات وعده صادق 2 گفت: «آنها در یکی از بزرگ‌ترین حملات تاریخ، صدها موشک علیه ما شلیک کردند.» علاوه‌بر این، پس از عملیات وعده صادق 2 «جوتام کانفیو» تحلیلگر مسائل غرب آسیا در روزنامه انگلیسی تلگراف نوشت: «ایران اثبات کرده قادر به نفوذ به بزرگ‌ترین سامانه دفاع هوائی است.» عملیات‌های وعده‌ صادق یک و دو که پاسخی به تجاوزات رژیم اسرائیل و مطابق با ماده 51 منشور ملل متحد و اقدامی مسئولانه و منطقی برای حراست از صلح و امنیت منطقه بود، از یک‌سو ضعف‌ سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی را آشکار و از سوی دیگر عملاً یک بازدارندگی را ایجاد کرد که صهیونیست‌ها نتوانند دست به حمله‌ای جدی علیه ایران بزنند.
نوبت عملیاتی غیرقابل تصور از سوی ایران و حلقه‌های مقاومت است
گفتنی است، همه معادلات امروز تغییر کرده و حلقه‌های مقاومت، رژیم نامشروع صهیونیستی را درون اراضی اشغالی محاصره کرده‌اند. قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و در برابر گستاخی نیمه‌شب شنبه که موجب شهادت چند نفر از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز شد، روزهای بدی در پیش دارد. رسانه‌های عبری می‌گویند؛ بر اساس ارزیابی‌ها، پاسخ ایران این بار سریع‌تر از قبل است.
زنجیره‌های مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین، یمن، عراق و سوریه آماده کوبیدن اسرائیل هستند. نوبت پاسخ ویرانگر ایران و حلقه‌های مقاومت در عملیاتی غیرقابل تصور است.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/899471/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان در پی شهادت دو نیروی پدافندی خوزستانی ارتش جمهوری اسلامی ایران

توجه گروه تلویزیونی شاهد به تولیدات سینمایی کودک و نوجوان

دیدار استاندار یزد با خانواده شهید حادثه تروریستی تفتان

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد استان خوزستان در پی شهادت دو نیروی پدافندی خوزستان

تجلیل مدیر منطقه 9 اصفهان از قهرمان پار المپیک 2024 پاریس

خسارت تند باد به 7000 هکتار باغ سیب درختی سمیرم

تشکر کاشانی‌ها از پدافند کشور/لزوم پاسخ به دشمن+فیلم

هوای اصفهان در وضعیت قرمز/میانگین شاخص‌ها برروی عدد 167 قرار گرفت

عدم همکاری نظام بانکی درتامین اوراق مشارکت شهرداری‌ها ادامه‌ دارد

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان در پی شهادت امام جمعه کازرون

مسائل باید بر مبنای رضایتمندی و امید مردم پیش برود

تجلیل مدیر منطقه 9 اصفهان از قهرمان پارالمپیک 2024 پاریس

صنعتگران استان اصفهان به کمک دانشگاه آزاد نجف‌آباد آمدند

قایقی سوار بر موج مشکلات/ حکایت دانش‌آموزانی که با قایق به مدرسه می‌روند+ فیلم

2 استانی که کمترین و بیشترین نرخ تورم را در مهر داشتند(+ جدول)

استاندار اصفهان: گشایش در ابرچالش ها نیازمند رویکرد وفاق و کار همدلانه است

اختصاص 18 میلیارد ریال برای توسعه گردشگری در حاشیه زاینده‌رود

لزوم تسهیل امور شهرداری‌ها در حیطه مدیریت استان

دو طلبه حوزه علمیه کاشان رتبه کشوری جشنواره علامه حلی را کسب کردند

مصدومیت چهار نفر درحادثه واژگونی پژو 405

قیمت‌ میوه‌وتره‌بار امروز 6 آبان 1403 + جدول بازار کوثر

سازمان عمران شهرداری اصفهان بیش‌از 25 درصد نسبت به بودجه بیشتر کار کرد

اجرای 2920 تن آسفالت در مناطق پانزده‌گانه اصفهان

مدیران جدید کار‌ها را باانگیزه بالا پیش ببرند

مشارکت نجف، کربلا، قم و اصفهان در برگزاری کنگره میرزای نائینی

رییس شورای شهر اصفهان: تعهدات مالی نظام بانکی به شهرداری محقق نشده است

باستان‌شناسان با فناوری لیدار شهرهای گمشده جاده ابریشم را کشف کردند(+عکس)

کارها باید بر مبنای رضایتمندی و امید مردم پیش برود

وقت آزمون و خطا برای حل چالش‌های اصفهان نیست

فیلم| نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای با رئیس و اعضای شورای شهرستان اصفهان

خرج میلیاردی برای آبیاری «شیلنگی»!

سرمایه‌گذاری 2.3 میلیارد دلاری فولاد مبارکه در مسیر صنعت سبز

آزادراه شیراز - اصفهان گران‌ترین آزادراه در ایران است

رویکرد ما در حراست استانداری، پیشگیری است

در حوالی پایتخت کویر نوردی کنید

روایت شکل‌گیری قبرستان شاهین‌شهر با گلزار شهدا و شهید عزب‌دفتران

تقابل بافق و لارستان در لیگ برتر هندبال مردان

بخش غربی حلقه چهارم حفاظتی اصفهان با حمایت استاندار جدید آغاز شود

اجرای نمایش«کمین ژاله» در فرهنگ‌سرای مهر

بهترین هتل های سنتی اصفهان؛ اقامتی خاطره انگیز در قلب تاریخ

آمریکا به صورت مستقیم وارد جنگ شده است

حضور مدیران مخابرات در دومین رویداد ملی هوش مصنوعی اصفهان

فرصتی برای پرداختن به حاشیه‌ها نداریم / وفاق و همدلی خط مشی استانداری اصفهان است

تصویب ساخت مجموعه فرهنگی ومذهبی در شهرک شهید کشوری برای توزیع متوازن سرانه فرهنگی و خدماتی

مشکلات دامداران واردات بی رویه گوشت منجد است

هوای اصفهان با 16 منطقه قرمز در وضعیت آلوده است

چالش‌های اصفهان فراتر از مشکلات استانی و ملی است

اقدامات استانی برای جوانی جمعیت در اصفهان بررسی شد

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در گلپایگان

آزادراه شیراز - اصفهان گران‌ترین آزادراه ایران است