پیام سپاهان

آخرين مطالب

کشف 584 میلیارد کالای قاچاق در خمینی‌شهر/ تشکیل 600 پرونده در پلیس فتا اجتماعی

کشف 584 میلیارد کالای قاچاق در خمینی‌شهر/ تشکیل 600 پرونده در پلیس فتا
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف 584 میلیارد و 650 میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی مدت شش ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، غلامرضا براتی ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت به ویژه سردار رشید سپاه شهید عباس نیلفروشان اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق دو که به دست نیروهای سلحشور و دلیر سپاه پاسداران انجام گرفت و باعث شادمانی و امیدواری ملت بزرگ ایران و ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان شد را تبریک می‌گوئیم و نابودی هرچه زودتر جبهه کفر را از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه هفته انتظامی سال جاری با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» از سیزدهم مهر آغاز شده است و تا نوزدهم مهر ادامه دارد، افزود: برای اینکه امنیت بالایی داشته باشیم باید پلیس از زیرساخت‌ها و دست‌افزارهای هوشمند برخوردار باشد و مردم ملزم به رعایت قانون شوند و در واقع با پلیسی که هوشمند است و مردمی که قانونمند هستند می‌توان شهری امن، آرام و به دور از تنش و ناامنی داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به بعضی از اقدامات و دستاوردهای این فرماندهی طی مدت نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت مبلغ 57 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کشف و به مال باختگان مسترد شده است که رشد 39 درصدی توان کشف این مجموعه نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
براتی از انهدام سه باند سرقت طی نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت 32 محکوم غایب و متواری دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند که جرم 21 نفر آنان در زمینه سرقت بود.
وی اضافه کرد: کشف حدود 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری پنج قاچاقچی، 1258 خرده فروش و جمع‌آوری 4627 معتاد و تحویل آنها به کمپ‌های ترک اعتیاد از جمله اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طی مدت شش ماه سال جاری است.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف 14 محموله کالای قاچاق به ارزش 584 میلیارد و 650 میلیون ریال خبر داد و گفت: در این مدت سه نفر به جرم اخلال در نظام اقتصادی و سه نفر به جرم زمین‌خواری شناسایی شدند و با آنان برخورد صورت گرفته است.
براتی به تشکیل 600 پرونده در پلیس فتا شهرستان خمینی شهر اشاره کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 50 درصدی داشته که عمده این پرونده‌ها کلاهبرداری از خریداران و فروشندگان در سایت دیوار و همچنین ارسال لینک‌های آلوده به گوشی تلفن همراه شهروندان بودند.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا 500 سایت مجرمانه شناسایی شد و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت، همچنین حدود 40 میلیارد ریال از وجوه کلاهبرداری شده توسط مجرمان سایبری به مال باختگان بازگردانده شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: در حوزه پلیس راهور شهرستان توفیقات خوبی را شاهد بودیم که از آن جمله می‌توان به کاهش 28 درصدی مجموع کل تصادفات، کاهش 55 درصدی تصادفات فوتی و کاهش 59 درصدی متوفیان ناشی از حوادث رانندگی اشاره کرد.
براتی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین 361 مورد تماس مردمی با سامانه 197 برقرار شد که از این تعداد تماس 95 مورد تقدیر از عملکرد مأموران پلیس بود و نشان می‌دهد میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شهرستان 35 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
وی از انجام 45 هزار و 343 مورد عملیات توسط گشت‌های پلیس 110 و 2273 عملیات در قالب طرح امنیت محله محور، طرح پیشگامان انتظامی و طرح آرامش در شهر توسط مأموران کلانتری‌ها و پلیس پیشگیری خبر داد و اضافه کرد: پلیس در کنار مأموریت‌های مستمر خود روزانه خدمات زیادی را هم به شهروندان ارائه می‌کند و صدور 12 هزار و 239 جلد گذرنامه جدید عادی، صدور 584 گذرنامه زیارتی اربعین، صدور 670 گواهینامه یک روزه موتورسیکلت، صدور 7455 گواهینامه جدید خودرو و موتورسیکلت، تمدید و صدور المثنی 11 هزار و 118 عدد گواهینامه، تعویض پلاک 7950 خودرو و موتورسیکلت، ترخیص 13 هزار و 32 دستگاه موتورسیکلت و 1808 دستگاه خودرو، صدور 2600 کارت معافیت تحصیلی برای دانشجویان، صدور 450 کارت معافیت کفالت و موارد خاص و صدور 140 کارت معافیت پزشکی تنها بخشی از این خدمات هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از مصالحه 70 درصدی پرونده‌های ارجاعی به کارشناسان مشاوره در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت کارشناسان مشاوره به 1441 نفر مشاوره رایگان دادند و کارشناسان انتظامی هم به بیش از 3500 نفر آموزش‌های پلیسی را ارائه کردند.
کد خبر 796549

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/893591/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

(تصاویر) اجتماع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از جبهه مقاومت

کارگاه آموزشی فقه ذبح مدرسه علمیه دارالعلم در کشتارگاه کاشان برگزار شد

حمایت مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی

بازدید از دستاورد‌های فولاد مبارکه برای من امیدوارکننده بود

نتایج هفته نخست لیگ برتر والیبال

بالاخره اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟! / دانشمندان به این پرسش پاسخ دادند

همکاری سالانه 5 تا 7 هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه با شرکت‌های دانش‌بنیان

پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی: دولت بایدن به جای جلوگیری کامل از پاسخ اسرائیل به ایران، به دنبال کاهش دامنه آن است / در میان گزینه‌های در دست بررسی، حملات به شبه نظامیان تحت حمایت ایران یا نیروهای نظامی ایران در یمن و سوریه مطرح شده

تشکیل اتحادیه شهربازی‌داران در سال آینده

عینک هوشمند متا زندگی نابینایان را متحول می‌کند

مقایسه عملکرد دوربین آیفون 16، شیائومی 14T و گلکسی S24

خروش انقلابی مردم اصفهان در حمایت از جبهه مقاومت

حضور گروه فولاد مبارکه در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات تهران

عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 ابهت رژیم صهیونیستی را شکست

زن زرنگ خودش را دزدید تا شوهر فراریش با خیال راحت برگردد/ تله این زن رد خور نداشت

تصاویر / راهپیمایی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق 2

حمایت مردم اردستان از عملیات وعده صادق 2

لزوم برگزاری مراسم شهدای مقاومت با رویکرد حماسی و تبیینی

پیکان مغلوب صنعتگران شد/ پیروزی دشوار شهداب مقابل مهرگان نور

نتایج هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان

خروش انقلابی مردم اصفهان در حمایت از مردم غزه و لبنان

خواهرخواندگی سپاهان و استقلال تاجیکستان

فیلم| لیگ برتر والیبال و دیدار گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران

ادامه مسابقات بسکتبال امید‌های آذربایجان‌غربی در مهاباد

عملیات موشکی سپاه موجب تقویت روحیه مردم فلسطین و لبنان شد

امضای مثلث گردشگری یزد، اصفهان و شیراز به طور رسمی از سوی شهرداران

تصاویر / تجمع مردم انقلابی اصفهان در حمایت از مردم غزه و لبنان و عملیات وعده صادق(2)

امضای تفاهمنامه میان باشگاه سپاهان و استقلال تاجیکستان

بیش از 14 میلی‌متر بارندگی در مهاباد ثبت شد

معاملات سهامی در تعلیق؟

سه باند سارقان میلیاردی اماکن خصوصی در مهاباد منهدم شدند

استقلال و سپاهان رسماً‌ خواهرخوانده شدند +عکس

استقلال و سپاهان خواهرخوانده شدند

عملیات وعده صادق 2 ضعف رژیم غاصب صهیونیستی را به جهان نشان داد

اجتماع مردم دارالمومنین کاشان در حمایت از حمله موشکی سپاه + عکس و فیلم

مدیریت بحران‌های پیاپی و راهکار پیشنهادی

چرا بورس متعادل نمی‌شود؟

تجمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی

جشن مردم داران گلپایگان در حمایت از پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم

دلا دیشب چه میکردی

پیش‌بینی رشد و سقوط انویدیا از زبان مارک زاکربرگ

موتورولا هم هوش مصنوعی جمینای نانو را به گوشی‌هایش اضافه کرد

اسب پیشکشی دندان نداشت

خیر و برکت!

خواب اسرائیل برای لبنان

ایران حمله کرد تا از وزن ژئوپلیتیک خود حفاظت کند

کدام موشک‌ها در «وعده صادق2» شلیک شدند؟

ماجرای شبی که آسمان و زمین اسرائیل را موشک‌های ایران روشن ساخت

منتظر این اتفاق در بازار ارز باشید/ سکه در خاکریز جدید قرار گرفت

وحشت در بازار بیت کوین