پیام سپاهان

آخرين مطالب

دلایل پشت تاخیر در عرضه‌ Assassin’s Creed Shadows چیست؟ علمی

دلایل پشت تاخیر در عرضه‌ Assassin’s Creed Shadows چیست؟
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - مجله دیجی کالا / بازی سایه‌ها (Shadows) را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های شرکت یوبیسافت دانست. این شرکت برای مدت زیادی است که بازی جدید مجموعه اساسینز کرید (Assassin’s Creed) را تبلیغ می‌کند و به همین دلیل است که طرفداران به شدت مشتاق آن هستند. در این مدت نیز ما شاهد اخبار زیادی حول این بازی بودیم ولی این خبر جدید چندان خوشحال کننده نیست.
زمانی که بازی سایه‌ها معرفی شد، قرار بود که در اواسط پاییز امسال عرضه شود. این تاریخ عرضه با توجه به زمانبندی معرفی این بازی بسیار خوب بود و شرکت سازنده نیز به بهترین نحو تبلیغات خود را انجام داد. حال اینطور که به نظر می‌رسد این تاریخ عرضه بیش از حد برای شرکت زود بوده و در نتیجه بازی سایه‌ها دیرتر و اواخر زمستان امسال عرضه خواهد شد.
بازی سایه‌ها یک بازی خاص در مجموعه اساسینز کرید است. این بازی مجموعه قدیمی شرکت مایکروسافت را وارد دنیایی جدید و خاص کرده و قرار است چندین شاخصه تازه به بازی اضافه کند. سایه‌ها قرار است اساسینز کرید را به دنیای ژاپن قدیم ببرد. در زمانی که ژاپن به شدت در حال توسعه بوده و فرهنگ آن باعث شده که جایگاه خاصی در جهان داشته باشد.
در بازی سایه‌ها شما با دو شخصیت مختلفی روبرو هستید. شخصیت اول یاسوکه (Yasuke) است که یک سامورایی بسیار ماهر بوده و توانایی زیادی در مبارزات سنگین دارد. شخصیت دیگر نائوئه (Naoe) است که بیشتر حالت اساسینز داشته و توانایی این را دارد که به راحتی و بدون سر و صدا دشمنان را از بین ببرد.

پیام سپاهان

بازی اساسینز کرید سایه‌ها از لحاظ مبارزه هم پیشرفت زیادی نسبت به قبل کرده است. در اصل شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا این بازی نسبت به عناوین قبلی این مجموعه بهتر شده باشد و تا حد خوبی هم عملکرد مثبتی در این جهت داشته است.


وجود این دو کرکتر باعث شده که بازی اساسینز کرید سایه‌ها برای دو سبک بازی مختلف مناسب باشد. نکته اینجاست که مراحل مشترک میان این دو شخصیت بسیار است ولی چیزی که تجربه آن‌ها را خاص می‌کند مراحل مختص هر کدام است. مراحلی که با توجه به ویژگی‌های هر کرکتر طراحی شده است.
یوبیسافت در یک نامه در مورد تأخیر بازی نوشته که تیم سازنده تلاش بسیاری کرده تا بازی سایه‌ها را به بهترین نحو طراحی کند. نکته اینجاست که این بازی بسیار حریصانه بوده و یک دنیای گسترده و پر محتوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حال با توجه به اینکه پر کردن یک دنیای بزرگ مثل بازی سایه‌ها کار راحتی نیست، شرکت سازنده نیاز به زمان بیشتری دارد تا این بازی را به بهترین نحو در اختیار کاربران قرار بدهد.
طبق چیزی که اعلام شده بازی سایه‌ها هنوز نیاز به اصلاح و تغییر دارد. نکته اینجاست که دنیای این بازی همچنان دارای مشکلاتی است و از طرفی یوبیسافت قصد دارد تا یک بازی کامل را در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و قصد ندارد که یک بازی ناقص را عرضه کرده و سپس با به روزرسانی آن را کامل کند. بلکه این شرکت قصد دارد تا یک تجربه کامل و لذت بخش را در اختیار کاربران قرار داده و پس از آن با عرضه به روزرسانی این تجربه را بهتر و گسترده‌تر بکند.
بازی اساسینز کرید سایه‌ها در تاریخ 29 بهمن (17 فوریه سال 2025 میلادی) برای کنسول‌های نسل نهم در کنار کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی برای دستگاه‌های مک نیز در دسترس خواهد بود و فروشگاه میزبان آن در کامپیوتر و ویندوز هم اپیک و استیم است. در نتیجه کاربران روش‌های مختلفی دارند تا به راحتی به این بازی دسترسی پیدا بکنند.
دلیل واقعی تأخیر بازی اساسینز کرید سایه‌ها
زمانی که شرکت یوبیسافت اعلام کرد عرضه بازی اساسینز کرید سایه‌ها با تأخیر مواجه خواهد شد، بسیار ای طرفداران غافلگیر شدند. به دلیل اینکه بازی سایه‌ها روند ساخت بسیار خوبی داشت ولی بحث اینجاست که برخلاف تصور تیم داخلی شرکت یوبیسافت روی این تأخیر پافشاری بسیاری کردند.
در نامه یوبیسافت نوشته شده بود که دلیل این تأخیر بهبود بازی و بهتر کردن تجربه آن است. همینطور اینکه در ادامه توضیح داده شده بود که شرکت سازنده از عرضه بازی جنگ ستارگان: اوتلاوز (Star Wars: Outlaws) درس گرفته و قصد ندارد آن را تکرار بکند. بحث اصلی اینجاست که تیم سازنده این بازی برای مدت زیادی است که به دنبال این تأخیر هستند ولی تا زمانی که بازی اوتلاوز عرضه نشد، به حرف این افراد هم توجهی نشد.
وضعیت بازی اوتلاوز باعث شد که شرکت یوبیسافت توجه بیشتری به بازی‌های خود بکند. به دلیل اینکه با وجود انتظارات زیاد از این بازی، اوتلاوز توانست امتیاز 76 از 100 را کسب بکندو همینطور اینکه فروش آن به تازگی از یک میلیون نسخه عبور کرده است. همه این موارد باعث شده که مرکز یوبیسافت بیشتر به بازی‌های خود و شرایط عرضه آن‌ها توجه بکند و بازی اساسینز کرید سایه‌ها با حساسیت بیشتری بررسی بشود.
با این اوصاف چرا بازی سایه‌ها با تأخیر مواجه شد؟ پاسخ به این سوال کار چندان راحتی نیست. به دلیل اینکه این سوال چندین پاسخ مختلف دارد و توضیح دادن هر کدام زمان زیادی می‌برد. در کل از لحاظ فشردگی زمان، بهینه‌سازی بازی و جامعه و فرهنگ ژاپن همگی از محدودیت‌های بازی سایه‌ها بودند که باعث شدند روند ساخت چندان همواری هم نداشته باشد.


بازی اساسینز کرید سایه‌ها دارای دو کرکتر اصلی است که هرکدام روند داستانی خاص خود را داشته ولی در بسیاری از مراحل مشترک هستند.
اول بگذارید تا در مورد مقداری از شایعات صحبت کنیم. به دلیل مشکلات فرهنگی که برای بازی سایه‌ها وجود داشت انتظار می‌رفت که شخصیت یاسوکه از دنیای این بازی حذف شود. خوشبختانه این اتفاق نیفتاده و این کرکتر همچنان در دنیای این بازی وجود دارد. همینطور اینکه شرکت سازنده مدت‌ها بازی سایه‌ها را تست کرده و آن را با فرهنگ ژاپن تطابق داده است. در نتیجه منطقی است که این شخصیت مشکلی نداشته باشد به دلیل اینکه شرکت سازنده یعنی یوبیسافت برای مدت زیادی روی آن کار کرده است.
یکی از مواردی که برای شرکت یوبیسافت مشکل‌ساز شد هماهنگی دیر هنگام با متخصصان تاریخ بود. به این شکل که این شرکت این افراد را بسیار دیر به پروژه خود آورد و باعث شد که مشکلات زیادی در بازی سایه‌ها ایجاد شود. همه این افراد نظراتی داشتند که باعث شد بازی سایه‌ها نیاز به اصلاح داشته باشد و عرضه آن با تأخیر مواجه بشود.
نکته بعدی بحث وضعیت فعلی بازی است. بازی اساسینز کرید سایه‌ها در حال حاضر از لحاظ عملکردی و دنیا نیاز به بهبود زیادی دارد. در اصل شکرت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا این بازی به بهترین نحو طراحی شود ولی مشکل اینجاست که از لحاظ تجربه همچنان نیاز به اصلاح دارد. بازی سایه‌ها هنوز مشکلات بسیاری از لحاظ عملکردی دارد و شرکت یوبیسافت در تلاش است تا تمامی این موارد را برطرف بکند.
بحث تأخیر چیز جدیدی در بازی‌های یوبیسافت نیست و در گذشته نیز وجود داشته است. با این حال این تأخیر برای بازی سایه‌ها الزامی بوده تا بهترین تجربه را در اختیار طرفداران قرار بدهد. برای این کار تیم سازنده نیاز به زمان و کار بیشتر روی بازی دارد تا بتواند تمامی مشکلات آن را حل بکند. همانطور که گفتیم شرکت یوبیسافت از عرضه بازی اوتلاوز درس گرفته و در نتیجه قصد ندارد آن اشتباهات را دوباره تکرار بکند.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/893464/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تکریم 9 ایثارگر تبریزی توسط سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی

چهارمین مهرواره نامه‌نگاری «برسد به دست باران»در اهواز برگزار شد

نیازمند آیین‌نامه جذب و نگهداشت نخبگان ایثارگر هستیم

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهید عدالت منش

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

موتورسیکلت قاچاق 5 میلیاردی در اصفهان توقیف شد

محدودیت دامنه نوسان بهترین گزینه بود

تثبیت دامنه نوسان تصمیم درستی برای مدیریت ریسک بازار سرمایه بود

توقیف موتور سیکلت 5 میلیاردی قاچاق در اصفهان

جشنواره صنایع‌دستی خلاق دانش‌آموزی به مهارت‌محوری دانش‌آموزان کمک می‌کند

اعلام جزییات تصمیم ویژه بورس

شتاب توسعه شهری با تبادل ایده و تجربه

فیلم| آیین افتتاح دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان

یادواره استانی 262 زن شهیده اصفهان، آبان امسال برگزار می‌شود

تقویت حمل و نقل عمومی در اولویت تسهیلات تیران قرار گرفت

برای مدیریت ریسک بازار سرمایه تصمیم درستی گرفته شد/ امیدواریم تثبیت دامنه نوسان، که به دور از هیجان اتخاذ شده، به فعالان بازار سرمایه کمک کند تا از هیجانات زودگذر دور شوند

اشتغال زایی برای بیش از 50 نفر با اجرای طرح های حمایتی بنیاد برکت در غرب استان اصفهان

مراسم تحویل سال دربار قاجار از زبان «خانم بالا» همسر صیغه ای ناصرالدین‌ شاه

کاهش 8691 واحدی شاخص کل در سایه حمایتی محدودیت دامنه نوسان

تظاهرات مردم وزوان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی + فیلم

برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در هرند

دفاع از پایان‌نامه «حقوق زنان در تفسیر المیزان و مجمع‌البیان» در اصفهان

نواخته شدن زنگ «آغاز نصرالله» امروز در مدارس کاشان

مرحله سوم سود سهام عدالت کی اعلام می‌شود؟ + جزییات

انهدام 7 تن گلاب غیراستاندارد در کاشان

علت شلوغی پمپ بنزین ها در کشور

کاربردی‌سازی علوم انسانی و اسلامی در شرکت «نوآوران مرآت امین»

نواخته شدن زنگ آغاز نصرالله در مدارس کاشان

رویداد «فن‌نما» ماندگاری هنرها را تضمین می‌کند

دفاع از پایان نامه “نقش زن در شکل‌گیری خانواده توحیدی بر اساس اسلام” در اصفهان

پیگرد قانونی سه نفر از عاملان سقط جنین عمدی در کاشان

خطر بیماری‌های قلبی و عروقی در مردان بیشتر از زنان است

بهره برداری از 16 طرح عمرانی و خدماتی در استان اصفهان

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

خروش نصف جهان در حمایت از اقدام حیدری سپاه آغاز شد

تاثیر منفی خشکی «زاینده‌ رود» بر امنیت غذایی کشور| بهینه‌ سازی استفاده از منابع آبی ضروری است

آغاز بزرگ‌ترین برداشت ژئوفیزیک هوابرد تاریخ سازمان زمین‌شناسی در پهنه نایین اصفهان

بورس زیر سایه جنگ/محدودیت دامنه نوسان ضروری است؟

تثبیت دامنه نوسان میزان القای هیجانات به بازار را به حداقل می‌رساند

60 میلیارد لوازم یدکی قاچاق در اصفهان کشف شد

فولاد مبارکه در روزهای سخت در کنار مشتریان خود است

هشت هزار انجمن علمی در دانشگاه‌های وزارت علوم تشکیل شد

ثبت دامنه و خرید هاست وردپرس: راهنمای گام به گام برای شروع یک وب‌سایت موفق

اصفهان میزبان گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان شد

سخنگوی صنف جایگاه‌ داران: بعد از عملیات موشکی ایران مراجعه به پمپ‌بنزین‌ها افزایش نیافت

اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان - شهرستان فریدونشهر

حضور 150 مرکز رشد و فناوری در نمایشگاه فن‌نما / توجه به حمل‌ونقل انسان‌محور در شهر زندگی

با 13 فیلم مناسب کودکان جشنواره اصفهان 1403 آشنا شوید

راه اندازی 155 طرح پنل خورشیدی بر بام منازل مددجویان ورزنه

راه اندازی 5 موزه تخصصی در موضوعات متنوع در کاشان