پیام سپاهان

آخرين مطالب

از اقدامات دولت سیزدهم برای رسانه‌ها تا تلاش وزارت ارتباطات برای پوشش فیبر نوری در اصفهان ورزشی

از اقدامات دولت سیزدهم برای رسانه‌ها تا تلاش وزارت ارتباطات برای پوشش فیبر نوری در اصفهان
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - ایمنا از اقدامات دولت سیزدهم برای رسانه‌ها، آغاز عملیات اجرایی 133 کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان، پرورش ورزشکاران شاخص توسط کمیته‌های فرهنگی، پیشرو بودن اصفهان در ورزش و تلاش وزارت ارتباطات برای پوشش فیبر نوری در کلان‌شهر اصفهان در بسته خبر خوب می‌گوید.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبر خوب به سراغ اقدامات دولت سیزدهم برای رسانه‌ها می‌رویم، در ادامه نیز آغاز عملیات اجرایی 133 کیلومتر بزرگراه با حضور وزیر راه در سیستان و بلوچستان مطرح شده است، همچنین پرورش ورزشکاران شاخص توسط کمیته‌های فرهنگی، پیشرو بودن اصفهان در ورزش و تلاش وزارت ارتباطات برای پوشش فیبر نوری در کلان‌شهر اصفهان نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

پیام سپاهان

دولت سیزدهم برای رسانه‌ها چه کرد؟ توجه دولت سیزدهم به رسانه‌ها، محدود به نشست‌ها نمی‌شد و زمانی که به کارنامه 3 ساله آن نگاهی می‌اندازیم، شاهدیم که این امر در عمل نیز اثبات شده و افزایش ظرفیت مسکن خبرنگاران، رشد چشمگیر بیمه خبرنگاران، راه‌اندازی دوباره جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و… از جمله اقدامات مؤثر دولت در این حوزه است.
ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اتفاقات خوب رقم خورده در وزارت ارشاد تصریح می‌کند: در دولت سیزدهم چتر حمایتی در حوزه اصحاب رسانه تغییرات چشمگیری یافت به طوری که در ابتدای تشکیل دولت اضافه بر بودجه وزارت ارشاد، 500 میلیارد تومان در صندوق اعتباری هنر که مختص حمایت از هنرمندان، خبرنگاران، نویسندگان و… است قرار گرفت تا امکانات و تسهیلات به اعضای اصحاب رسانه که در آن ایام در صندوق اعتباری هنر عضو بودند داده شود.
وی با اشاره به اینکه در طول فعالیت دولت سیزدهم چند اتفاق خوب که در این سال‌ها تعطیل شده بود، مجدد آغاز به فعالیت کرد، ادامه می‌دهد: در سال گذشته جشنواره مطبوعات بعد از 10 سال با حضور رئیس جمهور برگزار شد، همچنین نمایشگاه رسانه‌های ایران که از سال 96 به دلایلی چون کرونا، تغییر معاونت‌های مطبوعاتی وقت و مواردی از این دست تعطیل شده بود پس از وقفه 6 ساله در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

پیام سپاهان

آغاز عملیات اجرایی 133 کیلومتر بزرگراه با حضور وزیر راه در سیستان و بلوچستان عطاالله اکبری، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: این طرح‌ها شامل قطعه چهار محور زاهدان- خاش به طول 38 کیلومتر، قطعه چهار محور زاهدان- بم به طول 32 کیلومتر، قطعه 2 محور زابل- زاهدان به طول 23 کیلومتر، قطعه یک محور خاش- سراوان به طول 20 کیلومتر و قطعه چهار محور زاهدان- بیرجند به طول 20 کیلومتر است.
وی بیان اینکه هزینه ساخت هر یک کیلومتر بزرگراه حدود 40 میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: برآورد اولیه اجرای طرح‌های مذکور سه هزار و 578 میلیارد تومان است که اداره کل راه و شهرسازی و متولیان امر مصمم هستند تا با اجرای کامل و تکمیل هر چه سریع‌تر این طرح‌های مهم و توسعه محور ضمن فراهم کردن آسایش بهتر شهروندان و هم‌وطنانی که از مسیرهای ارتباطی استان عبور می‌کنند به کاهش تصادف‌های جاده‌ای در این استان کمک کند.

پیام سپاهان

پرورش ورزشکاران شاخص توسط کمیته‌های فرهنگی حجت‌الاسلام علی احدی، مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی مسئولان ورزشی اظهار کرد: امروزه چند شبکه مهم در ورزش کشور تشکیل شده است، اولین شبکه مرتبط با چهره‌های ورزشی است، جامعه‌ای تحت عنوان نجوا تشکیل شده و بیش از 300 چهره شاخص ورزشکار در آن حضور دارند، در این جامعه بیش از 30 اردوی جهادی را پشت سر گذاشته‌ایم، زندانی‌های بسیاری را آزاد کرده‌ایم و بارها نیز مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته‌ایم.
وی افزود: شبکه دوم شامل مدیران فرهنگی و ورزشی است که در حال حاضر 6000 نفر در آن فعال هستند و در این دوره توانمندسازی نیز اهداف بعدی خود را ترسیم و مرور کردیم‌.
مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: شبکه سوم شبکه کمیته‌های فرهنگی هیئت‌های ورزشی است که پیش از این وجود نداشته است و به همین دلیل آزمون و خطاهای بسیاری را به خود می‌بیند؛ بدون تردید می‌توان از دل کمیته‌های فرهنگی چهره‌های برجسته بسیاری را پرورش داد که این اقدام در قیامت نیز پاداش بسیاری دارد، این شبکه نیازمند تکرار و دیدارهای متعدد است و باید برای آن همت وجود داشته باشد. تبیین چنین شبکه‌ای در فدراسیون‌ها پروسه‌ای طولانی مدت است که تا این لحظه رشد خوبی داشته و این رشد باید بیش از گذشته باشد.
حجت‌الاسلام احدی با بیان اینکه شبکه چهارم شبکه باشگاه‌های فرهنگی کشور است، ادامه داد: جشنواره‌ای را پیش‌رو خواهیم داشت که از باشگاه‌هایی که در حیطه فرهنگی فعال بوده‌اند تجلیل خواهد شد، در حال حاضر بیش از 30 هزار باشگاه در سطح کشور وجود دارد و از هر استان باید 20 باشگاه برای حضور در این جشنواره معرفی شود. برای باشگاه‌هایی که در حیطه فرهنگی فعال هستند پنلی طراحی شده تا گزارش‌های خود را با سایر باشگاه‌ها به اشتراک بگذارند و در نهایت نیز از باشگاه‌های برتر تجلیل خواهد شد.

پیام سپاهان

اصفهان در ورزش پیشرو است احسان محمدی، رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه کارگاه توانمندسازی مسئولین کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی هیئت‌های ورزشی فوتبال، والیبال، کشتی، تیراندازی و کونگ‌فو سراسر کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون که افتتاحیه را گذراندیم از نظر من قدمی مثبتی در راستای هم‌اندیشی و شبکه‌سازی خانواده فرهنگی پنج فدراسیون انجام دادیم که نمی‌توانیم بگویم اولین قدم همیشه بهترین قدم است، اما لازم‌ترین قدم است.
وی افزود: معتقد هستم که استان اصفهان در ورزش پیشرو است و بیش از آنچه خودتان فکر کنید در استان‌های دیگر به شما نگاه می‌کنند، شما یک پایتخت فرهنگی بسیار بزرگ و یک خواستگاه ادبی، هنری، دینی و اجتماعی دارید و به همین دلیل هر واژه یا رفتار از شما را با میکروسکوپ نگاه و قضاوت می‌کنند، همان‌گونه که رفتارها و مدهای خوب شما را کپی و تقلید می‌کنند، مطمئن باشید که رفتارهای خطای شما را نیز همان‌گونه بزرگ می‌کنند، چراکه شما اصفهانی هستید.
محمدی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین کارها این است که دست از بهانه‌جویی برداریم، کار نکردن دیگر شهرها در بخش فرهنگی بهانه کافی برای کار نکردن ما نیست و باید قدم محکمی برداریم و به کاری که داریم عشق بورزیم، اگر ورزش را دوست داریم باید کاری کنیم که ورزش را باعث لذت جمعی و باعث حال خوب مردمی بشود که حال دلشان خوب نیست و من برای برداشتن قدمی دیگر در این راستا اینجا هستم.

پیام سپاهان

تلاش وزارت ارتباطات برای پوشش فیبر نوری در کلان‌شهر اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور در استانداری اصفهان با استاندار اصفهان و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و در خصوص پوشش فیبر نوری در اصفهان و پوشش مخابرات در نقاط کور جاده‌ای استان، گفت‌وگو کردندِ محمدزاده لاجوردی در این دیدار اظهار کرد: درصدد هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن تمام مناطق کلان‌شهر اصفهان تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرد.
وی افزود: رئیس‌جمهور شهید یک روز قبل از شهادت در جلسه شورای عالی فضای مجازی پیگیر طرح فیبرنوری در کشور بودند از این رو با جدیت بیشتری پیگیر این طرح هستیم تا در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار بگیرد.
معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: هدف این است که از ایجاد انحصار در اپراتورها جلوگیری کنیم و در مسیر رقابت خدمت‌رسانی بهتری به مردم انجام شود و در این مسیر در انتخاب اپراتورها شاخص‌هایی را مد نظر داریم تا پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود و قیمت تمام شده برای مردم مناسب‌تر باشد.
کد خبر 758941

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/854741/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آغاز تغییرات مثبت؛ گزینه ریاست جدید بورس کیست؟

خوش‌خبری اقتصادی؛ تورم کم شد!

موج جدید اعتراضات پرستاران این بار در قم و کاشان

مسئولان در پیگیری مشکلات مردم کوتاهی نکنند

ضرورت رفع مسائل و مشکلات آموزشی با همکاری شوراها

حلقه هوشمند RingConn Gen 2 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی شد

حضور یک پهپاد ناشناس عجیب در آسمان چین همه را به وحشت انداخت

عصرایران نوشت: از بازرگان تا عشقی!

بزرگ‌ترین شگفتی سال خاورمیانه

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد بر دکتر تامین اصفهان غلبه کرد

526 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد

آئین بزرگداشت شهدای 17 شهریور در ورزنه برگزار شد

نالد به حال زار من!

آنر در تمسخر سامسونگ شورش را در آورده است

درخواست کاخ سفید از غول‌های فناوری؛ به مبارزه با سانسور اینترنت در ایران کمک کنید

اعلام خط قرمز ایران

سد بلند بازدارندگی حزب‌الله لبنان

رقابت با همسایه طماع

رانت مومنانه

پزشکیان خاتمی نیست

آغاز مرحله دوم عملیات لکه گیری، ترمیم و‌ روکش آسفالت جاده مهاباد- سردشت

توسعه ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مهاباد با حفظ امنیت پایدار

مهاجم سابق تراکتور در مسیر بازگشت به خانه؛ ستاره مغضوب استقلال در راه اصفهان

فعال‌سازی هشدار پیگیری ویژه در صورت تکرار تماس‌ها با 137 از یک منطقه

نقش ایلان ماسک در دولت احتمالی دونالد ترامپ مشخص شد

آیفون 2 متری و 200 کیلویی رکورد گینس را شکست!

رکوردزنی تهران در آمار شاغلان فقیر

تصورتان از تایلند چیست؟

نفی دوقطبی‌سازی

قحطی بنزین در شهرهای شمالی

اولین اظهارنظر مدیرعامل تلگرام پس از آزادی

افزایش سرعت وزش باد در اصفهان

فعال‌سازی آلارم پیگیری ویژه در صورت تکرار تماس‌ها با 137 از یک منطقه

بلندی نوای تولید در یکی از مجهزترین زنجیره‌های تولید مرغ کشور در مهاباد

تو شفا می دهی

امیرحسین مدرس مجری فصل جدید «سرزمین شعر» شد

قیمت پردازنده های سری Arrow Lake S اینتل لو رفت

استعفای پیش‌دستانه عشقی؛ فرار محترمانه است

بیست و دومین نمایشگاه صنعت دام و طیور در اصفهان گشایش یافت

اندوه از کتاب زمستان اخوان ثالث

تریلر Transformers: Galactic Trials شخصیت‌های قابل بازی را نشان می‌دهد

تصاویر اولین گوشی بدون دکمه شیائومی به بیرون درز پیدا کرد

شمال؛ مسافران گرفتار کمبود بنزین، ترافیک و اقلام اساسی

«همتی» با استعفای«عشقی» موافقت کرد

برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم، فیلمنامه و عکس در مهاباد

گردهمایی پیشگیری از آسیب‌های جسمی، روانی و معنوی در اصفهان

کنگره بانوان شهیده استان به دنبال انتقال مفاهیم شهادت به نسل جوان

آمادگی مجموعه متروبام چهارباغ اصفهان رویدادهای فرهنگی

پرواز شاگردان قلعه نویی به امارات

صدا کن مرا!